سامسونگ گلکسی واید 5 به تازگی در کره جنوبی برای شرکت SK Telecom رونمایی شد. با توجه به آنچه در گواهینامه های بلوتوث دیده ایم، این مدل در کشورهای مختلف با نام های گلکسی F42 5G، گلکسی Buddy شناخته می شود.

این گوشی تقریبا مشخصات یکسانی با مدل گلکسی A22 5G دارد، گلکسی واید 5 مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 است. به علاوه از وای فای 5 و بلوتوث 5.1 نیز پشتیبانی می کند. جدای از تراشه، صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس داشته، ولی اشاره ای به نرخ تازه سازی آن نشده است.

در پشت گوشی چهار دوربین قرار گرفته که شامل سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی اولتراواید (زاویه دید 115 درجه) و 2 مگاپیکسلی عمق می شود. برای عکاسی سلفی نیز، یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی دستگاه خودنمایی می کند. این گوشی مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و دارای اسلات microSD است که از کارت های تا 1 ترابایت پشتیبانی می کند. همانطور که وب سایت SK Telecom اشاره کرده، “ظرفیت رم ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد”.

در نهایت ، این گوشی همان باتری 5000 میلی آمپری را ارائه کرده که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی در رنگ های مشکی، سفید و آبی عرضه می شود. گلکسی واید 5 (SM-E426S) را می توان از SK با قیمت 385 دلار خریداری کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *