فیس بوک به تازگی وارد تجارت عینک های هوشمند شده و این کار را با مشهورترین برند در تاریخ عینک سازی Ray-Ban انجام داده است. قیمت عینک آفتابی Ray-Ban Stories برابر 299 دلاری است که دارای دو دوربین 5 مگاپیکسلی، بلندگوهای داخلی، سه میکروفون و قاب شارژ است.

دوربین‌های کوچکی نیز در کناره‌های این عینک هوشمند تعبیه شده‌اند. مانند عینک هوشمند اسنپ چت که Snap Spectacles نام داشت، می‌توانید به وسیله این عینک هوشمند تصاویر را از دید خود ثبت کنید. البته باید توجه داشته باشید که عینک هوشمند Ray-Ban Stories از هیچ گونه ویژگی واقعیت افزوده AR و یا VR بهره مند نیست.

همچنین می‌توان به وسیله این عینک هوشمند، تا 30 ثانیه فیلم ضبط کرد. در صورتی که از عینک برای عکس یا فیلم گرفتن استفاده کنید، یک چراغ LED در آن روشن می‌شود. شایان ذکر است که این عینک هوشمند، مجهز به بلوتوث است. همچنین این عینک هوشمند، دارای میکروفون داخلی سه گانه است. در نتیجه، حتی می‌توان با این عینک هوشمند در تماس‌ها شرکت کرد.

عمر باتری این عینک هوشمند تا سه روز اعلام شده و به همراه آن، پارچه تمیزکننده، کیسه پارچه ای و کابل USB دریافت می کنید. Ray-Ban Stories در حال حاضر برای خرید آنلاین و در فروشگاه های خرده فروشی منتخب در آمریکا، استرالیا، کانادا، ایرلند، ایتالیا و انگلستان با قیمت 299 دلار موجود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *