استیم یک به روزرسانی را منتشر کرده که مدیریت دانلود و ذخیره سازی، انتقال بازی ها از درایو به درایو دیگر و موارد دیگر را آسان می کند. این سرویس گیمینگ اعلام کرد که این تغییرات ماه ها به صورت آزمایشی در دسترس بوده، اما سرانجام برای همه کاربران در کانال انتشار پایدار در دسترس است.

صفحه دانلود ها پاک شده و اکنون پیشرفت نصب را در بالای وضعیت دانلود نشان می دهد. این رفع مشکل به شما کمک می کند بفهمید چه زمانی می توانید یک بازی را پس از دانلود بازی کنید. همچنین می توانید با کشیدن و رها کردن آنها هنگام نصب چندین عنوان، اولویت دانلودها را دوباره مرتب کنید.

سرانجام ، دکمه “مشاهده اخبار” غیر توصیفی به Patch Notes تغییر نام داده تا بتوانید در هنگام دانلود تغییرات موجود در به روزرسانی را مشاهده کنید. مدیریت ذخیره سازی نیز به روز شده، بنابراین می توانید به راحتی مشاهده کنید که در صورت تمایل به انتقال یک بازی به درایو کمتر یا سریعتر، چقدر فضای خالی دارید.

همچنین به شما امکان می دهد پوشه های خالی کتابخانه را حذف کرده و پوشه های کتابخانه را روی درایوهای فقط خواندنی نصب کنید. همچنین تغییرات و اصلاحات جزئی را در Library، Friends List، Remote Play Together، Steam Cloud ، Steam VR و سایر ویژگی ها اضافه کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *