موبایل و تبلت

اینفینکس از سری Zero X با دوربین پرسکوپ رونمایی کرد

اینفینیکس امروز از جدیدترین گوشی های هوشمند سری Zero X رونمایی کرده که شامل Zero X و Zero X Pro و Zero X Neo می شود. درحالیکه لنز پرسکوپ برای مدل های پریمیوم استفاده می شود، اینفینیکس آنقدر مجذوب عکاسی از ماه شد که هر سه آنها را با یک پریسکوپ با 5 برابر بزرگنمایی اپتیکال و 60 برابر دیجیتال مجهز کرد. همچنین یک الگوریتم با نام موتور گالیله برای کنترل دوربین در حین گرفتن عکس از ماه و پردازش داده ها بعداً برای دستیابی به نتیجه واضح، توسعه داد.

هرسه مدل دوربین های اصلی متفاوتی دارند. گل سرسبد این سری، Zero X Pro است که از سنسور 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر استفاده می کند. نسخه معمولی نیز سنسور 64 مگاپیکسلی OIS داشته، درحالیکه مدل Zero X Neo مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی (بدون OIS) می باشد. با این حال دوربین های دیگر نظیر ماژول پرسکوپ 8 مگاپیکسلی و سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی (120 درجه) در هر سه گوشی یکسان است. هر سه گوشی همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه دارند.

هر سه مدل مجهز به تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو جی 95 هستند. زیرو ایکس و ایکس پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نمونه برداری لمسی 240 هرتز هستند. چگونه؟ G95 با چیپست نمایشگر مدیاتک Smart Display جفت شده که نرخ تازه سازی بالاتری را امکان پذیر می کند. زیرو ایکس نئو نیز نمایشگر بزرگتر 6.78 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و نمونه برداری لمسی 180 هرتز دارد. این گوشی همچنین دارای باتری بزرگتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و شارژ 18 واتی است (که دارای گواهینامه TUV Rheinland است).

باتری های 4500 میلی آمپری X و X پرو از شارژ سریع 45W پشتیبانی می کنند که می تواند از 0 تا 40 درصد طی 15 دقیقه شارژ شود. هر سه گوشی همچنین دارای رابط کاربری XOS 7.6 (مبتنی بر اندروید 11) و حافظه UFS 2.2 است. مدل پرو از 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی شروع شده و گزینه 256 گیگابایت را ارائه می دهد، دو مدل دیگر 128 گیگابایت است. حافظه رم در همه موارد 8 گیگابایت است.

سری Infinix Zero X در محل های معمولی این شرکت در دسترس است – نیجریه، تایلند، اندونزی، مصر و سایر مناطق. با این حال، هنوز برنامه ای برای گسترش به اروپای غربی یا آمریکا وجود ندارد. قیمت برای کشورهای مختلف به طور جداگانه مشخص می شود، اما باید حدود 300 دلار باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا