پس از معرفی نسل کنسول های کنونی، ما شاهد بیشتر شدن مانیتورهایی با پشتیبانی کنسول بوده ایم و اکنون فیلیپس با نمایشگر گیمینگ 27 اینچی 279M1RV 4K، به این رقابت پیوسته است. ممکن است لوگو “Designed for Xbox” را داشته باشد، اما استفاده از HDMI 2.1 با یک کنسول آن را به 120 هرتز محدود می کند و شما واقعاً برای استفاده بیشتر از آن به یک کامپیوتر بازی سطح بالا نیاز دارید.

فیلیپس از پنل LG Nano IPS برای این مدل استفاده کرده که 98 درصد از طیف رنگ DCI-P3 را پوشش داده، و نسبت کنتراست 1000:1، زمان پاسخگویی معمولی خاکستری به خاکستری 1 میلی ثانیه و زاویه دید 178 درجه را ارائه می دهد. صفحه نمایش نیز دارای گواهینامه HDR 600 بوده، اگرچه روشنایی معمولی 450cd/m² است.

از سوی دیگر، این مانیتور با فناوری G-Sync سازگار بوده و دارای نرخ رفرش ریت 144 هرتز می باشد. همچنین از VRR (نرخ تجدید متغیر) و FRL (پیوند نرخ ثابت) هر دو از طریق HDMI 2.1 پشتیبانی می شوند، اما به نظر می رسد ALLM (حالت خودکار تاخیر کم) و QFT (زمان بندی سریع فریم) وجود ندارد. اتصال شامل حداقل سه پورت HDMI 2.1، یک DP 1.4 و یک پورت USB-C با حالت DP-Alt و پشتیبانی 65 وات PD است، بنابراین می توانید یک لپ تاپ را وصل کرده و از صفحه نمایش تغذیه کنید.

همچنین یک هاب USB 3.2 (احتمالاً محدود به 5 گیگابیت بر ثانیه) با یک پورت آپ استریم و چهار پورت دون استریم وجود دارد که از این تعداد دو پورت از شارژ باتری 1.2 پشتیبانی می کند که 1.5 آمپر را در هر پورت ارائه می دهد. در نهایت جک هدفون 3.5 میلی متری نیز وجود دارد. سایر ویژگی ها شامل یک جفت بلندگوی 5 واتی با پشتیبانی از DTS Sound و صدای فراگیر مجازی است. بسته به خرده فروش، قیمت 279M1RV حدود 725 پوند/845 یورو می باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *