گوناگون

افتتاح آزمایشگاه نوآوری مالی و امنیت دیجیتال هواوی در فنلاند

هواوی از برخی خدمات خود منصرف شده، اما این را به عنوان یک فرصت می داند نه یک عقب نشینی. در گام جدید، پایه گذاری آزمایشگاه نوآوری مالی و امنیت دیجیتال (معروف به Fin²Sec) در هلسینکی، فنلاند است. این آزمایشگاه که حاصل همکاری منحصر به فرد بین توسعه منطقه ای هواوی و مرکز تحقیق و توسعه آن در فنلاند است که نیاز به خدمات دیجیتالی شدن خدمات بانکی، مالی و پرداخت در اروپا را برطرف می کند.

مراسم افتتاح این آزمایشگاه در 28 سپتامبر در هلسینکی فنلاند برگزار می شود و از نمایندگان دعوت شده تا در رویداد شرکت کنند. در همان روز، آنها همچنین این فرصت را خواهند داشت که از آزمایشگاه نوآوری دیدن کنند. این امر با تمرکز بر حمایت و تسهیل بخش خدمات مالی از طریق راه حل های فناوری نوآورانه که تجربه مشتری را بهبود بخشیده، انجام می شود. هدف هواوی بهبود فرایندهای پرداخت در همه جنبه ها – شخصی، خانگی و سازمانی – به منظور تشویق یک زندگی مالی سالم و در دسترس است.

هواوی در این راستا با دانشگاه آلتو همکاری کرده و از بانک های اروپایی، FinTechs و انجمن های صنعتی دعوت کرده است. این اولین بار نیست که هواوی چنین حرکتی را انجام می دهد زیرا پروژه های مشابهی که قبلاً توسط هواوی راه اندازی شده بود باعث ایجاد یک نوآوری شد. یک نمونه مشهور این ویژگی کلید دیجیتال خودرو هواوی است که بر اساس یک اپلیکیشن مبتنی بر NFC است. این به رانندگان اجازه می دهد قفل یا قفل خودرو خود را باز کرده و آن را با استفاده از گوشی هوشمند خود راه اندازی کنند.

آزمایشگاه نوآوری جدید هواوی برای امور مالی و امنیت دیجیتال در هلسینکی تنها افزودنی دیگری بر چهارده مرکز تحقیق و توسعه شرکت چینی است که در آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین راه اندازی شده است. محصولات و خدمات هواوی در بیش از 170 کشور جهان موجود است و یک سوم جمعیت جهان از آنها استفاده می کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا