کامپیوتر

رونمایی MSI از کامپیوتر AIO جدید PRO AP241

شرکت MSI به تازگی از دسکتاپ AIO جدید خود با نام PRO AP241 پرده برداری کرد. PRO AP241 به همراه پردازنده قدرتمند و فناوری مراقبت از چشم با پنل IPS برای زاویه دید گسترده و تجربه دید بهتر و با در نظر گرفتن کارایی و بهره وری طراحی شده است.

در حالی که اکثر دسکتاپ های همه کاره در بازار از پردازنده های درجه یک استفاده می کنند، PRO AP241 11M دارای چیپست H510 گرید دسکتاپ با پردازنده های جدید نسل یازدهم راکت لیک اینتل برای عملکرد بی نظیر است. ارتقاء این رایانه همه کاره با دسترسی نسبتاً آسانتر به اجزای مهم مانند پردازنده، رم، SSD و HDD بیش از هر زمان دیگری آسان است.

PRO AP241 11M می تواند به بهبود گردش کار و کارایی کمک کند. با درگاه خروجی HDMI، می توانید مانیتور دیگری را متصل کرده و به راحتی در چندین پنجره یا اسناد به طور همزمان حرکت کنید. فناوری Anti-flicker برای صفحه نمایش به حفظ سلامت چشم ها و کاهش خستگی در طول ساعات طولانی کار کمک می کند. PRO AP241 با پردازنده Intel Core i7-11700، با بارهای کم در هنگام انجام مولتی تسکینگ پاسخگو می ماند و به لطف سیستم خنک کننده درجه سرور، می تواند به کاهش حرارت CPU کمک کند.

امنیت اطلاعات همیشه برای مشاغل ضروری است. PRO AP241 از فناوری FW TPM پشتیبانی می کند که می تواند از داده های دستگاه در برابر حملات نرم افزارهای مخرب و دسترسی غیر مجاز محافظت کند. PRO AP241 با طراحی باریک و دو رنگ ، ظاهری حرفه ای و شیک به هر دفتر و اتاقی می بخشد. هنگامی که نیاز به شرکت در یک کنفرانس آنلاین یا دوره های آنلاین دارید، کافی است وب کم MSI Full HD موجود را با میکروفون یکپارچه به رایانه وصل کنید.

بلوتوث 5.2 و وای فای داخلی سازگاری بیشتر دستگاه بی سیم را با هدست، ماوس، صفحه کلید و موارد دیگر برای افزایش تجربه کاربر و کاهش بی نظمی سیم تقویت کرد. صفحه نمایش IPS با زاویه دید گسترده و رزولوشن فول اچ دی (1920×1080) اجازه می دهد تا تماس های تصویری شفاف و متن و گرافیک به راحتی قابل خواندن باشد. متاسفانه قیمت و زمان در دسترس بودن این دسکتاپ اعلام نشده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا