گوناگونلپ تاپ

آنر اولین شرکت در عرضه لپ تاپ ها با ویندوز 11 از پیش نصب شده خواهد بود

مایکروسافت و آنر از گسترش مشارکت جاری بین دو شرکت خبر دادند. طبق پست منتشر شده در وبلاگ مایکروسافت، آنر و مایکروسافت در زمینه پذیرش کلاود، محاسبات شخصی و موبایل و سایر فناوری ها با هم همکاری خواهند کرد.

به عنوان بخشی از مشارکت، لپ تاپ آنر MagicBook V 14 با ویندوز 11 از پیش نصب شده عرضه می شود. آنر قرار است در تاریخ 26 سپتامبر از لپ تاپ MagicBook V 14 در رویداد HONOR Life رونمایی می شود. این پست تاریخ ارسال MagicBook V 14 را در مقایسه با سایر دستگاه های دارای ویندوز 11 مشخص نمی کند، اما می گوید: لپ تاپ HONOR MagicBook V 14 اولین دسته از کامپیوترهای جهان خواهد بود که از قبل ویندوز 11 روی آنها نصب شده اند.”

به عنوان بخشی از توافقنامه، آنر خدمات گفتار و ترجمه هوش مصنوعی را بر اساس مایکروسافت آژور به کار می گیرد. سرویس های دارای هوش مصنوعی به آنر Smart Assistant YOYO، دفتر مشارکتی، سفرهای هوشمند، خدمات زندگی، ترجمه هوشمند و سایر اپ ها کمک می کند. علاوه بر این، در همکاری جدید، مایکروسافت به آنر کمک می کند تا تجربه گوشی های هوشمند، تبلت ها، نمایشگرهای هوشمند، هدفون و سایر دستگاه را بهبود بخشد.

مایکروسافت امیدوار است با توسعه مستمر همکاری استراتژیک خود با آنر، توسعه یکپارچه نرم افزار و سخت افزار را تسریع کرده و تجربیات غنی تری را برای کاربران نهایی به ارمغان آورد و با استفاده از Microsoft Azure، نوآوری های متولد شده در آسیا را به جهان برساند. مایکروسافت چندین سال با آنر کار کرده است. این شرکت تاکید کرد که پس از تبدیل شدن آنر به یک شرکت مستقل، یکی از اولین شرکت هایی بود که با آنر همکاری کرد.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا