گوپرو نسل جدید دوربین اکشن خود را با نام Hero 10 Black معرفی کرده که دارای پردازنده جدیدی است که به دوربین اجازه می دهد با نرخ فریم بالاتر (برای آن فیلم های اسلوموشن) فیلمبرداری کند، تثبیت بهتری داشته باشد و در حین شارژ ویدیوها را به طور خودکار در فضای ابری بارگذاری کند. پردازنده جدید همچنین باعث می شود استفاده از این دوربین یک تجربه سریعتر و پاسخگوتر باشد.

در بسیاری از موارد، Hero 10 Black می تواند با نرخ فریم دو برابر هیرو 9 عکسبرداری کند: اکنون می تواند با کیفیت 5.3K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط کند (هم بهبود نرخ فریم و هم وضوح تصویر کوچک را ارائه می دهد) یا می تواند در کیفیت های دیگر نظیر 4K@120 و 2.7K@240 فیلم برداری کند. در حالی که سرعت 240 فریم در ثانیه هنوز به همان اندازه آهسته است (خب ، سریع؟)، اکنون می تواند این نرخ فریم را در 2.7K ثبت کند.

گوپرو می گوید این افزایش عملکرد به دلیل پردازنده جدید GP2 دوربین است، که جانشین تراشه GP1 بوده که از زمان Hero 6 Black در دوربین ها استفاده می شد. این کمپانی همچنان دارای تراشه های سفارشی برای دوربین های خود دارد، زیرا برخی از سخت ترین رقبای گوپرو از بازار گوشی های هوشمند است، جایی که شرکت هایی مانند اپل و گوگل رویکرد یکسانی را دنبال می کنند.

تراشه GP2 همچنین به Hero 10 Black اجازه می دهد تا از چند جهت شبیه گوشی باشد، از صفحه نمایش لمسی بسیار واکنشگرا گرفته تا پردازش ویدیویی سنگین که با مواردی مانند نقشه برداری تن محلی و بهبود کاهش نویز انجام می دهد. با این حال، مسلماً یکی از مهمترین ویژگی های مشابه گوشی های هوشمند این است که دوربین می تواند هنگام شارژ ویدیوها را روی فضای ابری بارگذاری کند. با این حال، انجام این کار نیاز به اشتراک گوپرو دارد، که 5 دلار در ماه یا 50 دلار در سال است. این اشتراک همچنین 100 دلار تخفیف برای دوربین دارد و قیمت آن را 499 دلار به 399 دلار می رساند و همچنین شامل دسترسی به برنامه تعویض دوربین آسیب دیده گوپرو می شود.

برای کسانی که نمی خواهند اشتراک داشته باشند، گرفتن عکس از دوربین با تلفن هوشمند راحت تر است. گوپرو می گوید تراشه جدید انتقال بی سیم را به اپلیکیشنش 30 درصد سریعتر انجام می دهد و همچنین گزینه جدیدی برای انتقال ویدیو با کابل صادقانه به خوبی برای کسانی که واقعاً به دنبال دانلود سریع و قابل اعتماد هستند، وجود دارد. دوربین جدید همچنین دارای چند پیشرفت کوچک تر است که باعث جذابیت بیشتر آن می شود.

ویژگی “تراز کردن افق” یا Horizon Leveling دوربین، جایی که سعی می کند افق را به عنوان یک خط مستقیم حفظ کند و به دوربین اجازه می دهد تا 45 درجه قبل از شروع حرکت آسمان کج شود. متأسفانه، بهبود سطح افق در بالاترین وضوح و نرخ فریم دوربین در دسترس نیست، زیرا به 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 2.7K یا 1080 در نرخ 120 فریم بر ثانیه محدود می شود.

عکس های ثابت دوربین نیز با وضوح تصویر 20 مگاپیکسل تا 23 مگاپیکسل روبرو است و فریم های ثابت هنگام فیلمبرداری در حالت 5K 4:3 دوربین به 19.6 مگاپیکسل و هنگام عکاسی در حالت 5.3K60 به 15.8 مگاپیکسل می رسد. گوپرو همچنین می گوید که در هنگام پخش زنده می توانید از نسل جدیدی از ویژگی تثبیت HyperSmooth استفاده کنید – اگرچه دریافت بالاترین کیفیت ویدیو از استریم شما نیاز به اشتراک گوپرو دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *