مسیر رشد مدیاتک طی چند سال گذشته رو به افزایش بودهT زیرا این برند با سیستم روی چیپ های قدرتمند خود توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. مدیاتک امروز با معرفی راهکارهای Filogic 830 Wi-Fi 6/6E (SoC) و Filogic 630 Wi-Fi 6E کارت شبکه (NIC) از خانواده اتصالات Filogic جدید خود رونمایی کرد.

سری جدید Filogic بسیار یکپارچه و کارآمد، قابلیت محاسبه بالا، اتصال قابل اعتماد و مجموع های از ویژگی ها را ارائه می دهند. آلن هسو، نایب رئیس شرکت و مدیر کل ارتباطات هوشمند در مدیاتک، می گوید:

سری MediaTek Filogic عصر جدیدی را در راه حل های Wi-Fi هوشمند با سرعت فوق العاده، تأخیر کم و بهره وری قدرت فوق العاده برای تجربیات یکپارچه و همیشه متصل می کند. این چیپست های جدید بهترین ویژگی های کلاس خود را با طراحی بسیار یکپارچه برای نسل بعدی راه حل های پهنای باند برتر، سازمانی و خرده فروشی Wi-Fi ارائه می دهند.

MediaTek Filogic 830

Filogic 830 بر اساس معماری 12 نانومتری طراحی شده و مجموعه ای از ویژگی ها را به یک چیپست جمع و جور و با قدرت بسیار کم ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد راه حل های متمایزی برای روترها، نقاط دسترسی و سیستم های مش طراحی کنند. تراشه جدید دارای چهار هسته Arm Cortex-A53 با فرکانس حداکثر 2 گیگاهرتز در هر هسته تا حداکثر +18،000 قدرت پردازش DMIP، دوگانه 4 × 4 وای فای 6/6E برای اتصال تا 6 گیگابیت برثانیه، دو رابط اترنت 2.5 گیگابیتی و رابط های جانبی است.

موتورهای شتاب سخت افزاری Filogic 830 برای دانلود و شبکه Wi-Fi اتصال سریعتر و قابل اطمینان تری را امکان پذیر می کند. همچنین برای برنامه های تأخیر کم از جمله بازی و AR/VR با حضور MediaTek FastPath provision پیش بینی شده است.

MediaTek Filogic 630

Filogic 630 یک راه حل Wi-Fi 6/6E NIC است که از باند دوگانه، همزمان 2×2 2.4GHz و 3×3 5GHz یا 6GHz تا حداکثر 3 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. این چیپست دارای یک سیستم منحصر به فرد 3T3R 5/6GHz با ماژول های داخلی (FEMs) است. این طراحی بسیار یکپارچه به کاهش هزینه متریال (BOM) کمک می کند، در حالی که امکان طراحی ظریف تر با ناحیه جلوی RF کوچک آن را فراهم می کند. سومین آنتن Filogic 630 قابلیت ارسال پرتو برتر و همچنین تنوع را افزایش می دهد. Filogic 630 از رابط هایی مانند PCIe پشتیبانی می کند، که اجازه می دهد تا با Filogic 830 برای راه حل های اتصال سه باند برای دروازه های پهنای باند، نقاط دسترسی سازمانی و روترهای خرده فروشی با سرعت بیشتر و ظرفیت پهنای باند ترکیب شود.

مدیاتک دارای گسترده ترین مجموعه  Wi-Fi است و در زمینه پهنای باند، روترهای خرده فروشی، دستگاه های الکترونیکی مصرفی و بازی ها، تامین کننده شماره 1 وای فای است. و این نتیجه پیشرفت ها و توسعه های مداوم طی چند سال گذشته با متخصصان و فناوری های پیشرو در صنعت است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *