موبایل و تبلت

گوشی های پیکسل در مواقع ضروری به طور خودکار ویدیو ضبط می کنند

یکی از ویژگی هایی که گوگل به صورت انحصاری از طریق گوشی های اندرویدی پیکسل خود ارائه داده، اپ Personal Safety است. اخیرا، ویژگی‌هایی مانند بررسی خودکار ایمنی در آن اضافه شده که در صورت عدم پاسخگویی به اپلیکیشن، بصورت خودکار به مخاطبین اضطراری شما اطلاع داده و در صورت تشخیص تصادف رانندگی سریعا با 911 تماس می‌گیرد.

اکنون توسعه‌دهندگان گوگل پیکسل از ویژگی جدیدی خبر داده‌اند که در صورت فعال کردن تنظیمات خدمات اضطراری SOS، این قابلیت می‌تواند به‌طور خودکار ویدیو ضبط کند. سایت ورج بروزرسانی را از گوگل پلی بر روی دستگاه پیکسل نصب کرده است. این قابلیت به کاربران اطلاعاع می دهد که با فرض اینکه گوشی هوشمند شما حافظه کافی دارد، می‌تواند به صورت مداوم تا 45 دقیقه به ضبط ویدیو بپردازد. در صورت اتصال به اینترنت، حساب‌ کاربری گوگل شما با گرفتن بکاپ از این ویدیو آن را به مدت هفت روز نگه می‌دارد. اگر به این اپلیکیشن اجازه دسترسی خودکار را بدهید، می‌تواند این ویدیو را برای مخاطبین اضطراری شما ارسال کند.

اگر گوشی پیکسل دارید، می توانید این ویژگی را در تنظیمات اپ Personal Safety پیدا کنید. برای فعال کردن SOS اضطراری، کاربران دکمه پاور گوشی را پنج بار فشار می دهند. با فعال‌سازی این قابلیت گوشی شما برای ضبط و ارسال ویدیو به مخاطبین اضطراری در شرایط اورژانسی آماده خواهد بود. تنطیمات خدمات SOS علاوه بر ضبط خودکار ویدیو قابلیت‌های دیگری نیز دارد. برای مثال می‌تواند در صورت فعال‌سازی تنطیماتش با 911 تماس بگیرد و اطلاعات شما را برای مخاطیبین اضطراری ارسال کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا