موبایل و تبلت

انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای پوکو F3

نسخه های پوکو F3 موجود در بازار اروپا، با بروزرسانی نرم افزار جدیدی روبرو می شود که شیائومی آن را MIUI 12.5 Enhanced Version/Edition نامیده است. این یکی از آن به روز رسانی های بزرگ زیرین است که به دلیل ویژگی های بزرگ جدید کاربر ظاهر نمی شود، در عوض نکته این است که احساس استفاده از دستگاه را بسیار بهبود می بخشد.

بروزرسانی ارائه شده برای نسخه های پوکو F3 در اروپا به عنوان نسخه 12.5.6.0 (RKHEUXM) بوده و حجم آن 466 مگابایت است و  پس از نصب آن در وصله بروز رسانی امنیتی 1 آگوست 2021 خواهید بود. فلسفه اصلی MIUI 12.5 Enhanced از چهار قسمت تشکیل شده است. “عملکرد سریع” با عمر باتری بهتر  “عملکرد متمرکز” با الگوریتم های جدید که منابع سیستم را براساس استفاده به طور پویا تخصیص می دهند، اطمینان از یک تجربه روان، “حافظه اتمی” که یک مکانیزم مدیریت حافظه فوق العاده برای استفاده کارآمدتر از رم است، و “ذخیره سازی مایع” مکانیسم هایی که سیستم شما را با گذر زمان زنده و پاسخگو نگه می دارد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، پیشرفت ها و بهینه سازی های زیادی در پشت صحنه وجود دارد، اما شما همچنین تعدادی رفع اشکال را نیز دریافت می کنید. اساساً این نسخه پیشرفته قرار نیست هیچ ویژگی جدیدی را معرفی کند، در عوض ویژگی هایی را که قبلاً کار کرده اید بسیار بهتر می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا