اچ پی به تازگی پروژکتور CC200، یک پروژکتور قابل حمل با منبع نور LED و برخی ویژگی های عالی را عرضه کرده است. پروژکتور دارای مجوز از GAC Technology Group، طراح برجسته و تولید کننده راه حل های جدید طرح ریزی هوشمند است. بنابراین، مستقیماً توسط اچ پی تولید نمی شود.

پروژکتور HP CC200 گزینه ارزان تری را نسبت به برخی از مدل هایی که قرار است با آنها رقابت کند، ارائه می دهد. این پروژکتور وضوح تصویر فول اچ دی را با منبع نور 200 لومن ارائه می دهد. همچنین دارای دو بلندگوی 3 وات است و می تواند تصویری تا 80 اینچ در فاصله 2.1 متری تولید کند.

در پشت CC200 دو اسلات USB، یک HDMI و یک جک خروجی صدا 3.5 میلی متری وجود دارد. اما پروژکتور فاقد فناوری بی سیم یا عملکرد هوشمند است. با این وجود، می توان CC200 را با یک استیک استریم که به صورت باندل در آمریکا موجود بوده، متصل کرد. طول عمر پروژکتور 20000 ساعت با نسبت پرتاب 1.2:1 برآورد شده است.

اچ پی Projector CC200 در حال حاضر در آمریکا موجود است. صفحه نمایش 84 اینچی و استیک Roku Express بخشی از باندل نرم افزاری هستند و همانطور که قبلاً ذکر شد، قیمت آن فقط 260 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *