سخت افزار

امکان خرید اقلام از دسته با استفاده از کالکشن ها در واتس اپ میسر شد

فیس بوک که همیشه در جستجوی راه هایی برای کسب درآمد از اپ های خود بود، اخیراً Catalogs و یک سبد اصلی را برای واتس اپ معرفی کرد تا کاربران بتوانند مستقیماً از چت های خود خرید کنند. در حال حاضر، این شرکت با افزودن Collections، فهرست هایی اساساً طبقه بندی شده که به راحتی کاربران واتس اپ را برای پیدا کردن محصولات پیدا می کند، این فرآیند را اصلاح می کند.

واتس اپ می گوید با ویژگی جدید، مشاغل اکنون می توانند “اقلام موجود را در موضوعات های مختلف دسته بندی کنند تا مشتریان دیگر دیگر مجبور نباشند در لیست طولانی اقلام حرکت کنند تا آنچه را که به دنبالش بوده، پیدا کنند.” از منظر کاربر، اکنون می توانید دسته هایی را برای “لباس مردانه، لباس زنانه، پیراهن، شلوار” و بیشتر از یک لیست از محصولات مشاهده کنید. مانند گذشته، می توانید از طریق پیوند ارسال شده یا دکمه خرید در هدر خود به کاتالوگ شرکت دسترسی پیدا کنید.

واتس اپ خاطرنشان کرد که این اپ از زمان شروع COVID-19 برای خرید در برزیل و هند محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. فیس بوک و واتس اپ در کشورهای در حال توسعه سوابق متفاوتی دارند – به عنوان مثال برزیل اواخر سال گذشته سیستم پرداخت نوپای موبایلی واتس اپ را متوقف کرد. ویژگی جدید در حال حاضر در زمان مناسب برای فصل تعطیلات است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا