براساس گزارشات، قرار است که سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ – شامل سه تبلت تب اس 8، اس 8 پلاس و اس 8 اولترا – در کنار پرچمداران خانواده گلکسی اس 22 معرفی شود. حال افشاگر معروف ایوان بلس (OnLeaks) اخیرا تصاویری رندر از طراحی گلکسی تب اس 8 اولترا را به نمایش گذاشت.

گلکسی تب اس 8 اولترا شبیه به مدل معمولی بوده و شامل خطوط آنتن در پنل پشتی با ماژول دوربین دوگانه در گوشه بالا سمت چپ و در زیر آن نوار مغناطیسی برای شارژ S Pen و لوگوی سامسونگ قرار دارد. مدل اولترا دارای دکمه پاور و تنظیم کننده صدا در قاب سمت راست مانند نسخه معمولی بوده و درگاه USB-C در قسمت پایین قرار گرفته است. دو ویژگی دیگر برای ارائه صدای فراگیر در جهت افقی وجود دارد، اما جک هدفون 3.5 میلی متری روی آن وجود ندارد.

با این اوصاف، وقتی به جلوی تب اس 8 اولترا حرکت می کنیم همه چیز جالب می شود زیرا حاشیه های اطراف صفحه نمایش باریک تر از تب اس 8 است، اما صفحه نمایش دارای بریدگی شبیه مک بوک پرو بوده که یک دوربین سلفی را در خود جای داده است. از آنجایی که تب اس 8 اولترا فقط یک دوربین جلو دارد، سامسونگ می توانست با صفحه نمایش حفره دار به ارائه فضای بیشتر روی صفحه بپردازد، اما منبع می گوید این تصاویر 100 درصد کامل نیستند، بنابراین هنوز این شانس وجود دارد نسخه نهایی را با صفحه حفره دار یا طراحی کاملاً متفاوت مشاهده کنید.

اطلاعات فاش شده، نشان می دهد که تب اس 8 اولترا با نمایشگر 14.6 اینچی 120 هرتز اولد، تراشه اسنپدراگون 898 و دو گزینه حافظه 8GB/128GB و 12GB/512GB ارائه می شود. گفته می شود که سیستم دوربین دوگانه در عقب شامل سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *