این روزها شاهد رقابت سنگینی مابین برند های معتبر و شناخته شده در دنیای تکنولوژی و فروش گجت های مختلف هستیم، این رقابت زمانی که حرف از گوشی های هوشمند به میان می آید، سخت تر و پر اهمیت تر می شود. چراکه این گوشی ها عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره ی همه ی ما شده اند. مهم نیست شما چند ساله هستید یا چه شغلی دارید یا کجا زندگی می کنید، بدون این گوشی های تلفن همراه، زندگی سخت و به عقیده ی خیلی ها غیر ممکن خواهد بود. به همین دلیل متقاضی خرید گوشی ها بسیار زیاد است و افراد زیادی در پی یافتن جواب این سوال هستند که کدام برای من بهتر است خرید گوشی سامسونگ یا خرید از برند هایی مانند شیائومی و هوآوی یا خرید از برندی که همه ما به عنوان برند لوکس آن را می شناسیم، یعنی برند اپل.

 به دنبال چه هستید؟

برای اینکه خریدی موفقیت آمیز داشته باشید در وهله ی اول باید از خود بپرسید چه نیاز هایی دارید و چه توقع هایی از خرید این گوشی ها دارید. برای مثال خرید اینترنتی گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G در یک بازه زمانی بیشتر از قبل در میان ایرانیان دیده شد. آیا همه افراد از این خرید خود راضی بوده اند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در صورتی که افراد قبل از خرید بدانند که آیا قابلیت های این گوشی می تواند رفع کننده نیاز آنها باشد یا خیر، تنها در این صورت است که می توانند از خرید خود رضایت کامل داشته باشند.

 متناسب با جیب خود متوقع باشیم

شما نمی توانید از پراید انتظار بنز را داشته باشید. پس بهتر است در هنگام خرید گوشی هوشمند هم همین مسئله را در نظر بگیرید که نباید یک گوشی میان رده از یک برند را با یک گوشی پرچمدار از برند دیگر مقایسه کنید و انتظاراتی در سطح آن گوشی پرچمدار داشته باشید، در حالی که یک سوم هزینه ی آن گوشی را می خواهید متقبل شوید. برای مثال قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE برای برخی ها، قیمتی است که متناسب با بودجه ی آنها است. به همین دلیل شروع به پرس و جو و مقایسه با گوشی های دیگر می کنند. اما گاهی در این مقایسه به گوشی های رده بالاتر رجوع می کنند و همین مسئله سبب می شود که نتوانند تصمیمی درست برای خرید بگیرند چراکه مقایسه ای درست نداشته اند.

با آگاهی خرید کنید

ابتدا بودجه ی خود را مشخص کنید، بعد نیاز های خود را اولویت بندی کنید. برای مثال به نتیجه برسید که کیفیت دوربین برای شما اولیت بیشتری دارد یا حافظه ی داخلی آن. بعد از آن لیستی از گوشی ها متناسب با نیاز و بودجه ی خود تهیه کنید. مثلا اگر گوشی Galaxy A52s در لیست شما قرار دارد مقالات و نظر های کاربران را از استفاده ی این گوشی بخوانید و به بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52s بپردازید. بعد کافی است به ترتیب مواردی را که مناسب نیاز های شما نیستند را از لیست خود حدف کنید و در آخر با توجه به سلیقه خود مطابق با بودجه تصمیم بگیرید.

از کدام فروشگاه خرید کنیم؟

برای خرید گوشی بهتر است فروشگاه های معتبر را انتخاب کنیم و در ازای خرید کالا، کارت ضمانت دریافت کنیم. دیگر آن روزها گذشت که برای خرید گوشی طبقات مختلف مراکز خرید را می گشتیم و در آخر هم سرگردان به یک فروشنده اعتماد می کردیم و خرید خود را انجام می دادیم. آن روزها خرید گوشی مانند خرید یک هندوانه سر بسته بود. گاهی خوب و گاهی به شدت بد! امروزه فروشگاه های معتبر اینترنتی متعددی وجود دارند که می توان به راحتی از آنها خریدی مطمئن داشت. لیپک یکی از این فروشگاه های معتبر است که کمتر کسی را می توان یافت که اسم لیپک را نشنیده باشد. یکی دیگر از موارد حائز اهمیت به هنگام انتخاب فروشگاه، این است که مطمئن شویم فروشگاه مد نظر محصولاتی از تمامی برند ها دارد و ما به راحتی می توانیم محصولات آن را مشاهده کرده و باهم مقایسه کنیم وتصمیم بگیریم.

فروش ویژه محصولات در لیپک

اگر شما هم از لیپک خرید کرده باشید حتما این را می دانید که قیمت های موجود در این سایت قابل مقایسه با سایت های دیگر نیست. اما لیپک تنها به پایین تر قرار دادن قیمت ها راضی نشد و برای مشتریان خود پیشنهاد های ویژه ای در نظر گرفت که در این پیشنهاد ها درصد های بیشتری از تخفیف را شاهد هستیم. برای مثال فروش ویژه گوشی شیائومی لیپک این روزها توانسته برای خیلی از مشتریان لیپک گزینه ای به صرفه و مناسب باشد.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *