موبایل و تبلت

اپل بتای iOS 15.2 را منتشر کرد

مدت کوتاهی پس از معرفی iOS 15.1 و iPadOS 15.1 به دستگاه های سازگار، اپل اکنون iOS 15.2 را برای آزمایش کنندگان و توسعه دهندگان بتا منتشر می کند. نسخه جدید بر روی آوردن برخی از ویژگی های وعده داده شده تمرکز دارد که با انتشار اولیه iOS 15 در دسترس نبودند.

یکی از قابل توجه ترین آنها گزارش حریم خصوصی برنامه است که به شما امکان می دهد، اپلیکیشن های خاص چقدر به اطلاعات خصوصی شما مانند مکان، عکس ها، میکروفون، مخاطبین و دوربین در هفت روز گذشته دسترسی داشته اند. این ویژگی در پس‌زمینه اپلیکیشن هایی را که با دامنه‌های دیگر تماس می‌گیرند نیز نگه می‌دارد.

SOS اضطراری یا تماس خودکار به‌روزرسانی شده و می‌توان با فشار دادن همزمان دکمه پاور و دکمه صدا، به‌جای 3 ثانیه قبلی، یک تماس اضطراری را شروع کرد. همچنین می‌توانید این کار را با چند بار فشار دادن سریع دکمه پاور انجام دهید. خلاصه اعلان اکنون با ظاهر کارتی سازماندهی شده تر به نظر می رسد.

و در نهایت، کد منبع سیستم نشان می دهد که اپل ویژگی ایمنی ارتباطات را پیاده سازی کرده که اپ Messages کودک را در آیفون، آیپد و مک ردیابی می کند و در صورت ارسال یا دریافت محتوای غیراخلاقی جنسی به والدین هشدار می دهد. این نرم‌افزار از یادگیری ماشینی روی دستگاه برای تجزیه و تحلیل و شناسایی چنین محتوایی استفاده می‌کند تا هیچ جاسوسی یا اشتراک‌گذاری خارجی وجود نداشته باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا