گجت و پوشیدنی

بیتس از ایربادز جدید Fit Pro رونمایی کرد

بیتس از جدیدترین ایربادز 200 دلاری خود با نام Fit Pro رونمایی کرد. محصول جدید در صف برندهای متعلق به اپل بین Studio Buds که در اوایل امسال منتشر شد و Powerbeats Pro/Powerbeats جای می گیرد. ایربادز فیت پرو دارای قابلیت حذف نویز فعال، مقاومت IPX4 در برابر آب و تعریق، و تا هفت ساعت پخش مداوم (یا 30 ساعت گوش دادن کل با استفاده از شارژ مجدد کیس) است.

نکته قابل توجه در مورد هدفون های جدید سری بالدار بوده که بخشی دائمی از طراحی آنهاست. بیتس می‌گوید که تحقیقات زیادی انجام داده و آزمایش‌های کاربر را برای رسیدن به متریال مناسب و سطح انعطاف‌پذیری انجام داده است. هر کدام از گوشی های آن به گونه ای طراحی شده اند که در داخل گوش شما قفل می شوند، مهم نیست که تمرینات ورزشی شما چقدر سخت باشد.

برخلاف Studio Buds که فاقد سیلیکون معمول اپل در داخل بود، ایربادز Fit Pro مجهز به تراشه اپل H1 است، بنابراین دارای مجموعه کاملی از ویژگی‌ها مانند جفت شدن یک مرحله‌ای، همگام‌سازی خودکار در دستگاه‌های iCloud، سوئیچ خودکار بین محصولات سخت‌افزاری اپل و بیشتر است. آنها همچنین شامل ردیابی Dynamic Head برای صدای فضایی هستند و بیتس حتی حسگر کاملاً جدید تشخیص پوست را که به تازگی در ایرپادهای نسل سوم معرفی شده، با این ایربادز یکپارچه کرده است.

سیستم حذف نویز اساساً همان چیزی است که در AirPods Pro وجود دارد، بنابراین باید در آرام کردن دنیای بیرون موثر باشد. وقتی حالت ANC و شفافیت هر دو خاموش هستند، گوشی های فیت پرو همچنان از EQ تطبیقی اپل برای بهینه‌سازی عملکرد صوتی برپایه شکل خاص گوش شما استفاده می‌کنند. بیتس ایربادز Fit Pro را در چهار رنگ سیاه، سفید، خاکستری و بنفش/صورتی ارائه می دهد. پیش‌سفارش‌ها از امروز شروع می‌شوند و در 5 نوامبر ارسال می‌شوند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا