گجت و پوشیدنی

اسپیکر هواوی AI Speaker 2e معرفی شد

از آنجایی که تمرکز هواوی بر روی تجارت گوشی های هوشمند به دلیل تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده دشوار شده، غول فناوری روی محصولات دیگر تمرکز کرده است. در همین راستا، این شرکت AI Speaker 2e را عرضه کرده که اکنون با قیمت 31 دلار برای خرید در دسترس است.

این اسپیکر به شکل قرص و ظاهری مشبک بافته شده است. دارای چراغ‌های LED نقطه‌ای است که می‌تواند چندین اطلاعات مختلف از جمله زمان، آب و هوا، دما و موارد دیگر را روی خود اسپیکر نشان دهد. AI Speaker 2e دارای یک ردیف دکمه در بالا با یک دکمه زرد رنگ در مرکز برای ارتباط با یک کلیک است در حالی که دکمه های دیگر روی بلندگو برای کنترل پخش هستند.

در داخل، این دستگاه با یک بلندگوی 2.5 اینچی 6 واتی با برد کامل و یک رادیاتور غیرفعال برای ارائه جلوه باس قوی و فرکانس متوسط به بالا پر شده است. همچنین یک میکروفون وجود دارد که به کاربران امکان می دهد از بلندگو برای ارتباط استفاده کنند. شبیه به چندین محصول دیگر هواوی، اسپیکر AI Speaker 2e نیز از سیستم عامل HarmonyOS خود این شرکت پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که می توان آن را به دستگاه های موبایلی دیگری که از همان سیستم تغذیه می شوند متصل و با آنها شبکه کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا