گجت و پوشیدنی

آپدیت Fitbit OS 5.1 برای فیت بیت ورسا 3 و سنس عرضه شد

شرکت Fitbit اعلام کرده که Google Assistant با شروع به روزرسانی سیستم عامل بعدی خود، بخشی از دستگاه های آن خواهد بود. پیش بینی می شود شرکت سازنده دستبند های تناسب اندام در سه ماهه اول 2021 تصرف خود را توسط گوگل نهایی کند، هنگام ارتقا به Fitbit OS 5.1 که دستیار صوتی آن می شود، دستیار صوتی Fitbit Sense و Versa 3 را در اختیار شما قرار می دهد.

ناظران صنعت می گویند که این به روزرسانی بیانگر این است که هر دو ابزار اکنون می توانند Google Assistant و Amazon Alexa را که از قبل در نسخه های 2 و 3 در دسترس بوده، ارائه دهند. در زمان راه اندازی، دستیار گوگل اسیستنت هنوز از برخی ویژگی ها بی بهره است. به عنوان مثال ، دستیار گوگل قادر به پاسخگویی به درخواست های صوتی توسط کاربر از طریق بلندگوی داخلی نیست، همانطور که برای الکسا اتفاق می افتد، اما انتظار می رود این مورد در نسخه بعدی، که قرار است در اواسط سال 2021 باشد، فعال شود. درعوض، پاسخ ها به صورت متن در صفحه ظاهر می شوند.

با معرفی Google Assistant به این دستگاه ها ، کاربران اندروید اکنون می توانند جواب پیام های متنی SMS را بر روی مچ دست خود منتقل دهند ، همچنین می توانند از بلندگو و میکروفون برای برقراری یا پاسخگویی به تماس از طریق بلوتوث استفاده کنند. در حقیقت، عمده فعالیت های مذکور تنها با گوشی شما حاصل می شود، زیرا عملکرد Google Assistant در خود ساعت بسیار کم است – تمام درخواست های صوتی از طریق بلوتوث برای پردازش به تلفن هدایت می شوند. بدون تلفن شما، نمی تواند کار کند.

دستیار Google از امروز در Fitbit OS 5.1 برای Sense و Versa 3 در دسترس خواهد بود. در حال حاضر فقط آمریکایی-انگلیسی برای کشورهای انگلیسی زبان وجود دارد. با این حال، در اوایل سال 2021، ما انتظار داریم که در بسیاری از کشورها وقتی این زبان ها ترکیب شده، گسترش یابد. بنابراین این نسخه از اوایل سال 2021 با زبان ها و گویش های اصلی در دسترس بازار جهانی قرار خواهد گرفت.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا