موبایل و تبلت

گوگل تعدادی از مشکلات پیکسل را با آپدیت نوامبر 2021 برطرف کرد

گوگل طبق معمول هر دوشنبه اول ماه میلادی، بروزرسانی ماهانه اندروید را در اختیار قرار می دهد. به طور کلی، اکثر بروزرسانی ها، با هدف مشکلات امنیتی اندروید است، اما نه این بار، زیرا تعدادی از مشکلات غیر امنیتی خاص پیکسل نیز حل شده است.

به‌روزرسانی جدید نوامبر 2021 فقط برای پیکسل 3a (عرضه شده در ماه مه 2019) و دستگاه‌های بعدی ارائه می‌شود. در مورد اینکه چه چیزی برطرف شده است، متأسفانه مشکل سوسو زدن صفحه نمایش در پیکسل 6 و 6 پرو که به طور گسترده گزارش شده، برطرف نشده است، اما گوگل بیانیه ای منتشر کرده است که می گوید این اصلاحات با به روز رسانی دسامبر ارائه می شود. متأسفانه این یک ماه دیگر برای دارندگان جدید پیکسل 6 و 6 پرو است.

از جمله موارد این بروزرسانی می توان به حل مشکل پخش صداهای اعلان در سناریوهای خاص، بهبود در کیفیت صدا در سناریوهای خاص، بهبود پایداری برای برخی برنامه های شخص ثالث، پاسخ روشنایی خودکار بهتر در شرایط نوری خاص، بعبود عملکرد انیمیشن انتقال در صفحه نمای کلی در شرایط خاص، بهبود پخش رسانه تصویر در تصویر با برنامه‌های خاص و بهبود پایداری اتصال اشاره کرد.

علاوه بر این، اصلاحات مربوط به نمایش نادرست نماد یک برنامه پس از نصب، و نحوه نمایش صفحه کلید روی برنامه ها در شرایط خاص، و همچنین پنهان شدن عناصر رابط کاربری همگی یک پکیج شده اند. مانند تمام به‌روزرسانی‌های گوگل، انتظار می‌رود که عرضه این یکی حداقل چند روز، اگر نه هفته‌ها، طول بکشد تا به همه گوشی های واجد شرایط موجود در بازار برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا