اگر به دنبال راه اندازی دوربین امنیتی هستید که بتواند سایت ها را در مکان بدون وای فای زیر نظر داشته باشد، یا اگر اینترنت خانه تان قطع شد، همچنان همه چیز را نظارت کند، ممکن است دوربین امنیتی جدید Arlo مجهز به LTE مناسب شما باشد. دوربین 250 دلاری Arlo Go 2 LTE/Wi-Fi برای قرارگیری در مکان‌های دورافتاده مانند انبار، کابین یا اسکله قایق ساخته شده و قابلیت ضبط ویدیوی فول اچ‌دی، مقاومت در برابر آب و هوا، و یک باتری قابل شارژ و تعویض دارد.

Arlo Go اصلی به طور قابل توجهی گران‌تر و در حدود 400 دلار بود، از Wi-Fi پشتیبانی نمی‌کرد (و بنابراین نمی‌توانست از اتصال حامل آن به عنوان پشتیبان برای اینترنت خانگی شما استفاده کند)، و همچنین تنها با کیفیت 720p ضبط می گرفت. حالا نسل دوم، توانایی فیلمبرداری 1080p داشته که به شما امکان می‌دهد دید واضح‌تری از آنچه در حال وقوع است داشته باشید. Arlo می‌گوید باتری‌های دوربین در صورت استفاده از شبکه تلفن همراه تا سه ماه و اگر از Wi-Fi استفاده می‌کنید تا هشت ماه دوام خواهند داشت، البته این بستگی به تعداد دفعات فعال شدن دوربین دارد.

محصول جدید Arlo علاوه بر داشتن GPS، به یک نورافکن تجهیز شده تا در صورت امکان رویدادهای شبانه را به جای سیاه و سفید به صورت رنگی ببینید. همچنین با پشتیبانی از صدای دو طرفه و دید در شب رنگی همراه است. مانند نسل قبلی خود، پوشش مقاوم در برابر آب و هوا از آن در برابر عناصر خارجی محافظت می کند.  Go 2 دارای هر دو اتصال WiFi و LTE است و اگر شبکه بی سیم خانگی شما دچار قطعی شود، می تواند از دومی به عنوان پشتیبان استفاده کند. با این حال، کاملاً قادر است فقط با اتصال LTE اجرا شود.

با توجه به این نکته، هر دوربین Go 2 با سه ماه دسترسی رایگان به Arlo Secure ارائه می شود، برای استفاده از دستگاه به اشتراک این شرکت نیاز دارید. اگر ترجیح می دهید فیلم را به صورت لوکال ذخیره کنید، Go 2 دارای یک اسلات microSD است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *