نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید تلگرام با تم های چت سراسری برای iOS و موارد دیگر

تلگرام پس از قطعی فیس‌بوک/واتس‌اپ در چند هفته پیش، کاربران زیادی به دست آورد و احتمالاً بر نقشه راه به‌روزرسانی توسعه‌دهنده تأثیر گذاشته است. به روز رسانی امروز ویژگی های جدید زیادی را به همراه ندارد، اما برخی از ویژگی های موجود را بهبود می بخشد.

به عنوان مثال، یک نوار تاریخ جدید در کنار صفحه Shared Media برای پیمایش سریعتر اضافه شده است. کاربران می توانند برای داشتن دید بهتر، از حرکت نیشگون برای بزرگنمایی و کوچکنمایی استفاده کنید تا بتوانید در هر ردیف، از 2 عکس بزرگ تا چندین مربع کوچک از عکس‌ها را مشاهده کنید.

علاوه بر این، Calendar View for Shared Media اکنون برای کاربران تلگرام در دسترس است تا بتوانند به سرعت رسانه را از یک زمان خاص پیدا کنند. به سادگی روی نوار تاریخ ضربه بزنید تا یک پنجره تقویم با پیش نمایش رسانه ها باز شود، سپس برای دیدن همه رسانه ها از آن تاریخ کلیک کنید. فیلترهای جدید نیز برای رسانه های اشتراکی موجود است تا فقط عکس ها، فقط فیلم ها یا هر دو را نشان دهند.

در مورد کاربران iOS، تلگرام در حال دریافت تم های چت گلوبال است. همان 8 پوسته ای که می‌توان برای چت‌های فردی تنظیم کرد اکنون برای کل اپلیکیشن در iOS در دسترس است. تم ها را می توان شخصی سازی کرد، رنگ های آنها و الگو را تغییر داد. همچنین، تنظیمات در iOS برای مطابقت با سبک iOS 15 دوباره طراحی شده است. در نهایت، این به روز رسانی ایموجی های تعاملی جدیدی را در هر دو نسخه اندروید و iOS برنامه به ارمغان می آورد.

منبع
phonearenatelegram
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا