نرم افزار و اینترنت

اکنون می توانید بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید

امروز OpenAI گام بعدی در استراتژی خود را برای گسترش دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی اعلام کرده است. اکنون می توانید بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید. بیش از 100 میلیون نفر از ChatGPT در 185 کشور به صورت هفتگی استفاده می کنند، و این شرکت امیدوار است که رفع نیاز حساب، افراد بیشتری را متقاعد کند که چت بات خود را امتحان کنند.

امکان استفاده از ChatGPT بدون حساب به تدریج در حال گسترش است، بنابراین ممکن است فوراً برای همه در دسترس نباشد، اما قطعاً در راه است. فراموش نکنید که به‌طور پیش‌فرض، OpenAI از آنچه به ChatGPT می‌گویید برای بهبود مدل‌های خود برای همه استفاده می‌کند. اگر نمی‌خواهید تعامل شما با ربات چت را ضبط کند، می‌توانید از طریق تنظیمات آن را خاموش کنید (حتی بدون حساب).

اگر تصمیم به ایجاد حساب کاربری دارید، می‌توانید سابقه چت خود را ذخیره و مرور کنید، چت‌ها را به اشتراک بگذارید و همچنین ویژگی‌های اضافی مانند مکالمات صوتی و دستورالعمل‌های سفارشی را باز کنید. OpenAI می‌گوید که “ضمانت‌های حفاظتی محتوای اضافی” مانند مسدود کردن درخواست‌ها و نسل‌ها “در طیف وسیع‌تری از دسته‌بندی‌ها” را نیز بدون نام بردن از هیچ چیز خاصی فراهم می‌کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا