موبایل و تبلت

کدام سازندگان گوشی از تم بندی خودکار در اندروید 12 پشتیبانی می کنند

یکی از ویژگی های اصلی اندروید 12 گوگل، بدون شک سیستم تم بندی خودکار آن است که رنگ را براساس والپیپری که انتخاب کرده اید، استخراج کرده تا هر بار که والپیپر مذکور را تغییر می‌دهید، یک تم جدید ایجاد می‌کند. این تغییر بزرگ برای کاربر در نحوه کار سیستم عامل است و در مورد اینکه کدام سازندگان گوشی از این ویژگی در پوسته های اختصاصی خود استفاده می کنند، تردید داشتیم، چراکه همیشه تغییرات بزرگ مرتبط با رابط کاربری در اندروید مشخص نیست.

در این مورد اما به نظر می رسد خبرهای خوبی وجود دارد؛ همانطور که امروز توسط یک کد جدید در کتابخانه Google’s Material Components منتشر شد، به نظر می رسد که تعداد زیادی از سازندگان گوشی های اندرویدی آماده هستند تا تم خودکار را در پوسته مربوطه خود بگنجانند. تعهد “Add supporting manufacturer list of dynamic colors” با این لیست ارائه می شود: شارپ، لنوو، TCL، نوکیا، موتورولا، ویوو، شیائومی، وان پلاس، اوپو، سونی و گوگل و غیره.

اگر متوجه شده باشید، نام شرکت سامسونگ در این لیست موجود نیست؛ این شرکت در آخرین نسخه بتای One UI 4 خود که مبتنی بر اندروید 12 هستند، یک سیستم تم مبتنی بر والپیپر اضافه کرده است. پس دو سوال مبهم پیش می آید. یا اینکه این کامل نبود و در آینده به آن افزوده می شود و یا اینکه سامسونگ از سیستم گوگل برای رسیدن به همان نتیجه استفاده نمی کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا