معرفی اگزینوس 2200 یک رویداد بزرگ برای گرافیک گوشی های هوشمند خواهد بود. پردازنده گرافیکی این چیپست مبتنی بر معماری RDNA 2 AMD خواهد بود که در APU ها، کارت های گرافیک و (به شکل اصلاح شده) کنسول های پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس وان استفاده می شود.

بزرگترین سوال این است که معماری چگونه انتقال به TDP های محدود چیپست های موبایل را مدیریت خواهد کرد. Leakster @FrontTron اعدادی را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده افزایش عملکرد در مقایسه با اگزینوس 2100 فعلی است. پیک بازده 31-34 درصد بهبود یافته، در حالی که بازده پایدار 17-20 درصد افزایش می یابد. توجه داشته باشید که این اعداد براساس سخت افزار و نرم افزار پیش از عرضه هستند و ممکن است برای محصول نهایی متفاوت باشند.

به سختی می توان گفت که پردازنده گرافیکی اگزینوس 2200 چگونه با Adreno در اسنپدراگون 898 جدید مقایسه می شود. انتظار می‌رود که اگزینوس در 3DMark Wild Life برتری زیادی نسبت به اسنپدراگون 888 داشته باشد، اما ما داده‌های قابل اعتمادی برای عملکرد 888 در مقابل 898 نداریم. پردازنده گرافیکی AMD ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند رهگیری پرتو را ارائه می‌کند، بنابراین عملکرد خام تمام داستان را بیان نمی‌کند. Ray tracing اکنون در بازی‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌های سطح بالا استاندارد است، که به توسعه دهندگان بازی اجازه می‌دهد تا تجربه زیادی با آن به دست آورند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *