انتظار می رود موتورولا در سال جاری چند ساعت هوشمند عرضه کند که یکی از آنها موتو واچ 100 است که گفته می شود اسنپدراگون ور 4100 در راس آن قرار داشته و سیستم عامل Wear OS گوگل را اجرا می کند. تصاویری که قبلا منتشر شده، نگاهی اجمالی از موتو واچ 100 موتورولا را به ما می‌دادند. اما حالا مجموعه‌ای از تصاویر رندر شده منتشر شده که می‌تواند طراحی این ساعت هوشمند را به خوبی نشان دهد.

ساعت Moto Watch 100  دارای طراحی قاب دایره‌ای با دو دکمه فیزیکی در سمت راست است. بدنه ساعت دارای روکش مات است، در حالی که دکمه‎ها با روکش فلزی ساخته شده‌اند. این دکمه‌ها با آنچه در تصاویری که پیش‌تر فاش شده بود وجود داشت، متفاوت به نظر می‌رسند و این ساعت هوشمند را با دکمه‌های دایره‌ای و در رنگی متفاوت نشان می‌دهند. از این رو به احتمال زیاد با دو نسخه مختلف از Moto Watch 100 یا ساعت‌های هوشمند کاملاً متفاوت مواجه هستیم.

طبق اعلام منبع خبر موتو واچ 100 از نمایشگر 1.3 اینچی استفاده می‌کند که از نوع LCD بوده و وضوح آن 360 در 360 پیکسل است. نیرودهنده این ساعت هوشمند یک باتری 355 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند. ساعت آتی موتورولا قابلیت‌های استاندارد سلامتی و تناسب اندام از جمله ردیابی خواب، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون،‌گام شمار و GPS را ارایه می‌دهد. وزن Moto Watch 100 حدود 29 گرم و ابعاد آن 42 در 46 در 11.9 میلی‌متر است. طبق خبرهای قبلی بدنه این ساعت از جنس آلومینیوم بوده و دارای مقاومت 5ATM در برابر نفوذ آب است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *