هواوی در جریان برگزاری رویدادش در چین از جدیدترین محصول خود با نام ایربادز هواوی فری بادز 4 رونمایی کرده که با قابلیت حذف نویز فعال ارائه می شود. فری بادز 4 قرار است با قیمت 155 دلار به فروش برسد. از نظر طراحی، جوانه های بی سیم FreeBuds 4 هنوز هم مانند FreeBuds 3 از طراحی Semi-in-Ear (نیمه گوش) استفاده می کنند. هواوی می گوید ده ها هزار داده مدل گوش انسان سه بعدی را برای ایجاد راحتی پوشیدن که نیازهای افراد بیشتری را برآورده می کند، جمع آوری کرده و باعث راحتی بیشتر از هدفون داخل گوشی می شود. گفته می شود که ایربادز بهتر در گوش کاربر قرار می گیرند و هنگام پوشیدن برای مدت طولانی گرفتگی ندارند.

فری بادز 4 از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می کند که کاربرد آن در هدفون های نیمه گوش دشوارتر است. بیشتر هدفون های معمول لغو نویز فعال از طراحی درون گوش استفاده می کنند، دقیقاً به این دلیل که طراحی داخل گوش از آب بندی ذاتی بهتری برخوردار است. با این حال، برای حل این چالش، فری بادز 4 “فناوری کاهش نویز هیبریدی دو میکروفون” را فراهم می کند که عملکرد بسیار خوبی در کاهش نویز دارد. از نظر کیفیت صدا، هواوی FreeBuds 4 از ساختار بلندگوی دینامیک کلاسیک استفاده کرده که از دیافراگم کامپوزیت کریستال مایع (LCP) برخوردار است که سبک تر و سخت تر است و محدوده پاسخ فرکانس هدست را تا 40kHz می رساند. باس همچنین از کیفیت صدای واضحی برخوردار است.

علاوه بر این ، FreeBuds 4 به میکروفونی با حساسیت بالا مجهز است که می تواند صدای با کیفیت بالا را با سرعت نمونه برداری تا 48 کیلوهرتز ضبط کند و جزئیات غنی صدا را حفظ کند. این میکروفون همچنین دارای کاهش قدرت وانت صدا است. از نظر ارتباط هوشمند، FreeBuds 4 از اتصال دوگانه به گوشی های هوشمند، تبلت ها، رایانه های شخصی، ساعت ها و نمایشگر های هوشمند پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، هنگامی که کاربر در صورت تماس تلفنی از تبلت برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم استفاده می کند، تبلت به طور خودکار محتوا را مکث می کند و هدست به طور یکپارچه به کانال گوشی تغییر می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *