فناوری

ورود شرکت های نایک و دایسون به حوزه متاورس

با تبدیل شدن فیس بوک به متا، این شرکت به دنبال ساخت متاورس است که یک پلتفرم اینترنتی است که فراگیرتر خواهد بود. اکنون، ظاهراً برندهای بیشتری در حال پیوستن به قلمرو مجازی هستند و نایک و دایسون شرکت هایی بوده که به آن ملحق شده‌اند.

اوایل این هفته، نایک از دنیای مجازی خود رونمایی کرد که براساس مقر اصلی این شرکت و یک بازی ویدیویی محبوب به نام Roblox الگوبرداری شده است. این یکی از اولین برندهای بزرگی است که به متاورس پیوست. فضای دیجیتال جدید “NIKELAND” نام دارد و به بازیکنان اجازه می دهد آواتارهای خود را با محصولات ویژه نایک تجهیز کنند. نایک لند در حال حاضر برای بازدید از Roblox برای هر کسی رایگان است و حتی بازی‌های خاصی مانند «Tag»، «The Floor Is Lava» و «Dodgeball» را بر روی پلتفرم ارائه می‌دهد.

به طور مشابه، دایسون، سازنده لوازم خانگی لوکس شناخته شده نیز با دنیای مجازی خود وارد حوزه متاورس شده است. این شرکت فضایی با نام Dyson Demo VR را ساخته که دارای فناوری تجسم و شبیه سازی است که توسط مهندسان آن نیز استفاده می شود. این فناوری به آزمایش، نمونه سازی و توسعه محصولات و نرم افزارهای جدید برای شرکت مستقر در بریتانیا کمک می کند. در پلتفرم مجازی، مشتریان اکنون می توانند سشوارها، صاف کننده ها و حالت دهنده های این برند را از خانه خود آزمایش کنند.

قابل ذکر است، این دو مجموعه یکی از اولین شرکت هایی هستند که وارد متاورس شده اند. به عبارت دیگر، به زودی می توانیم انتظار داشته باشیم که برندهای بزرگ بیشتری به زودی از این روند پیروی کنند و از واقعیت مجازی نیز استقبال کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا