ماه گذشته، شاهد عرضه تبلت نوکیا T20 خود را در چندین بازار مختلف بودیم و در عرض چند هفته، شرکت فنلاندی اکنون نسخه جدیدی از آن را با نام نوکیا T20 Education Edition معرفی کرده است. مشخص شده که نوکیا T20 Education Edition از ماه آینده یعنی دسامبر برای خرید در دسترس خواهد بود اما این شرکت هنوز جزئیات قیمت را فاش نکرده است.

همانطور که از نام آن مشخص است، این محصول برای دانش آموزان طراحی شده تا به یادگیری آنها کمک کند. این تبلت صفحه نمایش 10.4 اینچی 2K با وضوح صفحه نمایش 1200 در 2000 پیکسل دارد و گواهینامه SGS سوئیس را با نور آبی کم دریافت کرده و همچنین حالت محافظت از چشم، اصلاح وضعیت نشسته و تمرینات چشمی را ارائه می دهد.

در داخل، دستگاه از پردازنده Unisoc T610 بهره می برد که یک پردازنده هشت هسته ای بوده که شامل دو هسته Cortex-A75 با سرعت 1.8 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز است. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و همچنین یک اسلات کارت microSD برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی وجود دارد.

نوکیا T20 Education Edition 9 وسیله کمک آموزشی همزمان را برای مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ارائه می کند، بدون نیاز به دانلود هیچ برنامه اضافی یا خرید دوره های جداگانه. این شرکت گفته است که محتوای مکمل آموزشی هر چند وقت یکبار به روز می شود. همچنین از عملکردهایی مانند خواندن کتاب های درسی، ترجمه بین چند کشور و تصحیح محاسبات شفاهی پشتیبانی می کند.

برای کنترل‌های والدین، قابلیتی وجود دارد که از طریق آن والدین می‌توانند استفاده از تبلت را در هر زمان از طریق WeChat بررسی کنند و نرم‌افزار را برای بستن، حذف نصب و غیره کنترل کنند. همچنین دستگاه از دانلود خودکار بازی‌ها پشتیبانی نمی‌کند. انرژی آن توسط یک باتری 8200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 15 واتی PD پشتیبانی می کند، اما این شرکت یک شارژر 10 واتی را در جعبه گنجانده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *