نرم افزار و اینترنت

امکان ساخت استیکر در نسخه وب واتس اپ

اگر پشت رایانه خود نشسته اید، لازم نیست به استیکرهای واتساپ از پیش ساخته شده (یا از ابزار شخص ثالث استفاده کنید) بسنده کنید. نسخه وب واتس اپ با یک استیکر ساز داخلی به روز شده که به شما امکان می دهد تصاویر معمولی رایانه خود را به استیکرهایی تبدیل کنید که می توانند از طریق سرویس پیام رسانی ارسال شوند.

برای دسترسی به آن، روی نماد گیره کاغذ (پیوست ها) کلیک کنید، Sticker را انتخاب کنید و سپس یک تصویر را برای آپلود انتخاب کنید. علاوه بر نسخه وب واتس اپ، این ویژگی در هفته آینده به برنامه های دسکتاپ آن نیز می آید. پس از آپلود، می توان تصاویر را ویرایش کرد تا آنها را به یک برچسب عالی تبدیل کند. می توان یک طرح کلی در اطراف سوژه تصویر ترسیم کرد تا پس زمینه را قطع کند، و همچنین می توان تصاویر را برش داد (البته همیشه با نسبت ابعاد مربع). ایموجی، متن و استیکرهای اضافی واتس اپ نیز می توانند در بالای آثار استیکر شما قرار داده شوند.

اینکه بتوانید استیکرهای خود را در واتس اپ بسازید چیز جدیدی نیست و طیف وسیعی از برنامه های شخص ثالث در iOS و اندروید برای این کار در دسترس هستند. اما این یک ویژگی راحت است که مستقیماً در نسخه های دسکتاپ و وب سرویس تعبیه شده ، به خصوص که به شما امکان می دهند تصاویر را با دقت اشاره گر ماوس ویرایش کنید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا