نرم افزار و اینترنت

انتشار لیست بهترین آنتی ویروس های ویندوز 10 اکتبر 2021

AV-TEST، موسسه تحقیقاتی امنیت فناوری اطلاعات مستقر در آلمان، گزارش ارزیابی بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس در اکتبر 2021 را برای کاربران خانگی ویندوز 10 منتشر کرد. در این گزارش، این سازمان نگاهی به 21 نرم افزار مختلف ضد بدافزار از شرکت‌های مختلف انداخته و این آزمایش شامل Windows Defender مایکروسافت نیز می‌شود.

در این گزارش، ظاهرا ویندوز دیفندر در ارزیابی هایی که توسط AV-TEST انجام شده، امتیاز بسیار بالایی را کسب کرده است. در واقع یکی از بهترین های موجود امروزی بوده که 18 امتیاز کامل موجود را به دست آورده است. از این رو گواهینامه “AV-TEST TOP PRODUCT” را دریافت کرده زیرا در مجموع امتیاز بالاتر از 17.5 را کسب کرده است.

با این حال، در بالا تنها نیست و سایر نرم افزارهای امنیتی مانند آویرا، آواست، AVG، بیت دیفندر، ESET و غیره نیز این مهر تایید را دریافت کرده اند. بقیه محصولات کمتر از 17.5 امتیاز کسب کرده اند و از این رو نشان “AV-TEST Certified” را دریافت کرده اند. امتیاز کامل 18 امتیاز در آزمون شامل سه دسته حداکثر شش امتیازی است. این دسته بندی ها عبارتند از: حفاظت، کارایی، قابلیت استفاده.

تصویر زیر نشان می دهد که هر یک از 21 برنامه آنتی ویروس آزمایش شده چگونه در سه دسته متفاوت با سایه های آبی امتیاز کسب کرده اند:

می توانید گزارش کامل آزمون اکتبر 2021 را در لینک سایت بیابید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سایت های تست و مقایسه معتبر و قابل اطمینان نیستن

    همین سایت av-test بیش از 10 مرتبه سابقه سوء استفاده از برند کمپانی آنتی ویروس وبروت Webroot رو داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا