به گزارش رویترز، واتس اپ مجوز نظارتی را از شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) برای گسترش سرویس پرداخت WhatsApp Pay در هند به 40 میلیون کاربر دریافت کرد. WhatsApp Pay، براساس پلتفرم رابط پرداخت یکپارچه (UPI)، در حال حاضر به 20 میلیون کاربر در هند محدود شده، و در حالی که درخواست NPCI برای دو برابر کردن پایگاه کاربران بدون شک خبر خوبی است،

واتس اپ ممکن است آنقدرها هم خوشحال نباشد؛ از آنجایی که شرکت درخواست کرده بود تا سقف را به طور کامل برداشته شود. به این دلیل که محدودیت فعلی تنها 8 درصد از 500 میلیون کاربر واتس اپ در هند را تشکیل می دهد. مجاز کردن سقف بالاتر یا حذف کامل آن، واتس‌اپ را قادر می‌سازد تا افراد بیشتری را از خدمات پرداخت خود در این کشور آسیایی استفاده کنند و در عین حال رقابت سختی را با خدمات پرداخت دیجیتال Google Pay، PhonePe و Paytm که در بزرگترین بازار واتس‌اپ به همان اندازه محبوب هستند، ایجاد می‌کند.

واتس‌اپ، متعلق به متا (که قبلاً فیس‌بوک نامیده می‌شد)، آزمایش بتا WhatsApp Pay را در فوریه 2018 در هند آغاز کرد و آن را به طور رسمی در نوامبر گذشته راه‌اندازی کرد. تنها کشور دیگری که واتس اپ سرویس پرداخت خود را به صورت زنده دارد، برزیل است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *