کانن یک دوربین جدید 4K در فضای باز با نام CR-X300 عرضه کرده که می تواند به عنوان یک دوربین سنتی و همچنین دوربین نظارت عمل کند. این دوربین همه کاره می‌تواند به طور گسترده در صحنه‌های مختلف عکسبرداری در فضای باز مانند نظارت بر آب و هوا، پخش زنده رویدادهای ورزشی در فضای باز، تیراندازی از حیات وحش، پارک‌های موضوعی و مکان‌های رویداد مختلف استفاده شود.

دوربین بیرونی همه کاره CR-X300 مجهز به پردازشگر تصویر DIGIC DV6 است و از همان اجزای اصلی یک دوربین حرفه ای استفاده می کند. این دوربین از فناوری پردازش HD فوق العاده نمونه برداری فول اچ دی سنسور 4K پشتیبانی می کند و می تواند تمام پیکسل های 4K UHD به دست آمده توسط سنسور تصویر 4K UHD CMOS را ترکیب کند.

علاوه بر این، CR-X300 نه تنها به یک عملکرد ضد لرزش استاندارد مجهز شده، که می تواند لرزشگیر تصویر 4 محوره را با اصلاح چرخش عمودی/افقی انجام دهد، بلکه به یک عملکرد ضد لرزش قوی تر با اثر تصحیح قوی تر مناسب برای عکاسی تله فوتو نیز تجهیز شده است.

CR-X300 همچنین دارای سنسور تصویر CMOS 1/2.3 و لنز زوم 20 برابر با اپتیک 4K است. از انتهای تله 29.3 میلی‌متری تا انتهای تله 601 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر ویدیویی با کیفیت بالا 10 بیتی 4K 30P/4:2:2 گرفته و خروجی بگیرد، که مناسب برای صحنه‌های مختلف فیلم‌برداری از زاویه باز تا محدوده فوق تله می باشد.

این دوربین دارای استاندارد IP65 ضد آب و ضد گرد و غبار است. همچنین مجهز به برف پاک کن برقی است در حالی که بدنه آن از مواد مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده است. می توان از آن در بادهای شدید و باران های شدید در محیط های بیرونی بدون نیاز به پوشش محافظ استفاده کرد. CR-X300 همچنین دارای یک گیمبال دستی قابل حمل است که در مواقعی که نیاز به استفاده از آن برای عکسبرداری در صحنه های مختلف باشد، می توان آن را با خیال راحت و به راحتی با یک دست حمل کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *