انکر از ویدیو بار B600 رونمایی کرده که یک جعبه ابزار ویدیو کنفرانس بسیار خوب بوده که همه چیزهایی را که بازدیدکنندگان جلسه نیاز دارند را در خود جای می دهد. این محصول جدید بر روی مانیتور (یا تلویزیون) شما قرار می گیرد و بخش وب‌کم نوار ویدیو دارای حسگر 2K است که قادر به ضبط 30 فریم در ثانیه است.

تنظیم میدان دید، فوکوس خودکار، و مانند اکثر وب کم های فانتزی امروزی، از ویژگی زوم مبتنی بر هوش مصنوعی و بهبود تصویر پشتیبانی می کند. در داخل دستگاه، یک آرایه میکروفون نیز وجود داشته که از یک الگوریتم هوش مصنوعی برای ایجاد صدایی آرام در محیط های پر سر و صدا استفاده می کند.

ویدیو بار همچنین دارای دو ویژگی است که معمولاً در وب‌کم گنجانده نمی‌شود: چراغ کلید و بلندگو. فرض بر این است که درصد زیادی از افرادی که از خانه کار می‌کنند، در طول تماس‌های ویدیویی‌شان نور ایده‌آلی ندارند، و این باید به شما کمک کند کمی سرزنده‌تر و شاید کمی حرفه‌ای‌تر به نظر برسید. انکر قابلیتی به نام MagicSight را پیشنهاد می کند که در ویدیو بار ارائه شده است که می تواند تنظیمات نور را به صورت خودکار انجام دهد.

همچنین یک نوار لغزنده رو به جلو وجود دارد که می تواند تنظیمات نور را در حین پرواز انجام دهد. ترفندهای بیشتری در دمای رنگ و روشنایی می توان در یک برنامه ایجاد کرد. ویدیو بار جدید 220 دلار قیمت دارد و در 25 ژانویه عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *