هنگامی که قصد فیلمبرداری از مکانی جذاب به طور سریع هستید، پس از باز کردن دوربین باید به دنبال دکمه ویدیو باشید که به نوعی نمی‌توانید به اندازه کافی سریع به آن برسید. اما با این ترفند، دفعه بعد می توانید سریع به آن ویدیو دست پیدا کنید.

به جای باز کردن دوربین، فقط آیکون دوربین را به مدت طولانی فشار دهید. شما می توانید همین کار را با نماد دوربین در مرکز کنترل انجام دهید. با این کار فهرستی پنهان از گزینه‌هایی مانند حالت ویدیو، حالت اسلو-مو یا حتی حالت سلفی ظاهر می‌شود. روی چیزی که می‌خواهید کلیک کنید تا دوربین را برای رفتن به آن حالت باز کند.

اگر تنظیمات دیگر دوربین مانند تغییر نسبت تصویر یا زمان نوردهی یا فلاش لعنتی به دفعات بازنشانی می‌شوند، باید به فکر تغییر تنظیمات پیش‌فرض خود باشید. در آیفون روشی وجود دارد که می توانید حالت های مختلف دوربین طوری تنظیم کنید تا به محض باز کردن برنامه به طور پیش فرض ظاهر شود. برای کسانی که تمایل بیشتری به ویدیو دارند، می توانید ضبط کننده ویدیو را به عنوان حالت پیش فرض تنظیم کنید.

برای این کار کافیست که مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تنظیمات آیفون خود را باز کنید.
  2. به منوی Camera بروید.
  3. در قسمت بالا روی Preserve Settings کلیک کنید.
  4. تنظیمات Camera Mode، Filter و Live Photo را تغییر دهید.

اگر فقط می‌خواهید ویدیو یا حالت دوربین دیگری نمایش داده شود، فقط روی Camera Mode کلیک کنید تا آخرین تنظیمات استفاده شده را انجام دهید. سایر تنظیمات به حالت پیش فرض بازنشانی می شوند. جدیدترین نسخه iOS 15 تنظیمات دوربین و ویژگی های بیشتری برای کاوش دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *