آموزش

چگونه یک محصول خانه هوشمند را به هوم کیت اپل اضافه کنیم

هوم کیت اپل یکی از محبوب ترین پروتکل های خانه هوشمند موجود است. اما برای شروع ساخت یک خانه هوشمند سازگار با اپل، باید محصولات سازگار با آیفون یا آیپد خود را اضافه کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک محصول خانه هوشمند را به هوم کیت اضافه کنید.

اگر در فناوری خانه هوشمند تازه کار هستید، HomeKit نام اکوسیستم خانه هوشمند سازگار با اپل است. شما هم به یک کنترلر سازگار مانند آیفون یا هوم پاد مینی و هم به محصول خانه هوشمند مانند قفل هوشمند نیاز دارید. هنگام خرید لوازم جانبی خانه هوشمند، مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در لیست سازگار با HomeKit قرار دارد. شما باید آن را در لیست محصول یا روی جعبه مشاهده کنید.

اگر آماده اضافه کردن محصول هستید، برنامه Home را در آیفون یا آیپد خود باز کنید. سپس مراحل زیر را جهت افزودن یک محصول دنبال کنید:

  • روی + در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و Add Accessory را انتخاب کنید.
  • از دوربین آیفون یا آیپد خود برای اسکن کد QR روی لوازم جانبی یا اسناد استفاده خواهید کرد.
  • از طرف دیگر، اگر آیفون 7 یا بالاتر دارید، می‌توانید در صورت مشاهده نماد بی‌سیم، دستگاه را نزدیک آیفون خود نگه دارید.
  • وقتی لوازم جانبی ظاهر شد، آن را انتخاب کنید. ممکن است از شما خواسته شود که لوازم جانبی را به شبکه اضافه کنید. برای انجام این کار روی Allow کلیک کنید.
  • در مرحله بعد، می توانید لوازم جانبی را به اتاق اضافه کنید و همچنین یک نام را سفارشی کنید تا بتوانید در برنامه Home شناسایی کنید یا آن را با Siri کنترل کنید.
  • در نهایت گزینه Done را انتخاب کنید.

تنها در چند مرحله، می توانید به راحتی با استفاده از برنامه Home در آیفون یا آیپد خود، یک محصول خانه هوشمند را به Apple HomeKit اضافه کنید. هنگامی که شروع به افزودن محصولات کردید، واقعاً می‌توانید ببینید که یک خانه هوشمند چه چیزی را برای کمک به آسان‌تر کردن زندگی شما در زندگی روزمره کمک می‌کند.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا