توییتر یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که توسط چندین حساب کاربری از جمله سیاستمداران، افراد مشهور، سازمان های غیردولتی (NGO) و غیره استفاده می شود. طبیعتاً، این کاربران به دلیل گستردگی بیشتر، مستعد حملات هماهنگی مانند ترولینگ نیز هستند. با این حال، به نظر می رسد که توییتر سیستمی دارد که از این حساب ها در برابر چنین فعالیت هایی محافظت می کند.

طبق گزارش بلومبرگ، Project Guardian نام ابتکاری است که به خنثی کردن حملات هماهنگ علیه حساب های کاربری با مشخصات بالا کمک می کند. این اساساً یک لیست مخفی از هزاران پرسنل است که به طور بالقوه توسط سایر کاربران مورد حمله قرار می گیرند. قرار گرفتن در این لیست، شکایات ثبت شده را به سرعت پیگیری می کند. این لیست نه تنها شامل افراد مشهور مانند موسیقی دانان، ورزشکاران و سیاستمداران، بلکه کاربرانی است که درگیر درام های روزمره توییتر می شوند. به این ترتیب، هر زمان که توییتر شکایتی را از حسابی از این لیست دریافت می کند، سریعتر از هر شکایت دیگری به آن پاسخ می دهد.

یوئل راث، رئیس یکپارچگی سایت توییتر، به بلومبرگ گفت که این لیست لزوماً شامل افراد مشهور نیست، این لیست می تواند هر کاربر معمولی باشد که در برخی بحث ها گرفتار شده است. پس از اتمام 15 دقیقه شهرت، کاربر از لیست حذف خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *