از سال آینده، بازی‌های گوگل پلی بر روی صفحه‌های نمایش بسیار فراتر از محدودیت‌های فعلی دستگاه‌های اندروید و ChromeOS در دسترس خواهند بود. مدیران گوگل در مراسم جوایز بازی 2021 روی صحنه اعلام کرد که در سال 2022، این سرویس اپلیکیشن روی رایانه های شخصی ویندوزی نیز در دسترس خواهد بود.

گرگ هارترل، مدیر محصول، بازی‌های اندروید و گوگل پلی در نسخه‌ای گفت:

بازیکنان می‌توانند بازی‌های مورد علاقه گوگل پلی خود را در دستگاه‌های بیشتری تجربه کنند: جابه‌جایی یکپارچه بین موبایل، تبلت، کروم بوک و به زودی رایانه‌های شخصی ویندوزی.

این شرکت همچنین اشاره کرد که این یک مشارکت بین دو شرکت فناوری نیست، بلکه یک محصول جدید است. این محصول ساخته شده توسط گوگل بهترین بازی‌های گوگل پلی را برای لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی بیشتری به ارمغان می‌آورد، و ما خوشحالیم که پلتفرم خود را برای بازیکنان گسترش دهیم تا از بازی‌های اندرویدی مورد علاقه‌شان لذت بیشتری ببرند.

جزئیات در مورد اینکه دقیقاً چه زمانی عملکرد جدید عمومی خواهد شد و مهمتر از آن، اینکه آیا کنترلرهای موجود ما با یکدیگر سازگار خواهند بود، هنوز نا معلوم است. اما با توجه به اینکه گیمرها چقدر سریع بازی در کروم‌بوک‌ها را پذیرفتند، دسترسی کاربران ویندوز به یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های بازی جهان می‌تواند سرمایه‌گذاری پرسودی برای هر دو شرکت باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *