اوپو در حال حاضر رونمایی از عینک های هوشمند را در رویدادهای روز INNO به یک سنت تبدیل کرده است، بنابراین در اینجا سومین محصول آن در این رده است. اوپو Air Glass یک دستگاه واقعیت کمکی (aR) است که بر روی قاب‌هایی با طراحی خاص می‌چسبد و از یک میکروپروژکتور برای پوشش انواع مختلف اطلاعات مستقیماً در مقابل چشمان شما استفاده می‌کند.

Air Glass در رنگ‌های سفید یا مشکی عرضه می‌شود و از دو بخش تشکیل شده است – قاب، که اجزایی مانند چیپست اسنپدراگون ور 4100 را در خود جای می‌دهد و لنز. سپس موجبر تک چشمی و یک اسپارک میکرو پروژکتوری بوده که خود توسعه یافته است و از فناوری میکرو LED برای نمایش اطلاعات از طریق لنزهای شیشه ای پنج عنصری استفاده می کند.

این پروژکتور با 0.5 سی سی (تقریباً به اندازه یک دانه قهوه) یکی از جمع و جورترین پروژکتورهای صنعت است. فناوری میکرو ال ای دی به پروژکتور اجازه می دهد علیرغم اندازه کوچکش به سطوح روشنایی بالایی برسد. اوپو Air Glass دارای یک موجبر پراش نوری سفارشی با دو حالت نمایش – 16 سطح خاکستری و 256 سطح خاکستری است که می تواند تا 1400 نیت را در روشنایی متوسط ارائه دهد تا اطلاعات در شرایط نوری مختلف قابل مشاهده باشد.

می‌توانید با لمس، صدا، حرکت دست (در صورت جفت شدن با اوپو واچ 2) یا حرکات سر، آنچه را که روی شیشه هوا پوشانده می‌شود، کنترل کنید. به عنوان مثال، سر تکان دادن می تواند برای باز و بسته کردن اعلان ها استفاده شود. ایر گلس می‌تواند برنامه‌های مختلفی مانند آب‌وهوا، تقویم، سلامت، ناوبری یا تله پرومتر را نشان دهد، که به شما امکان می‌دهد عملاً در هر مکانی یک ارائه را انجام دهید.

یک عملکرد ترجمه تعبیه شده است که ارتباط بین فرهنگی را بین دو فردی که از ایر گلس استفاده می کنند، امکان پذیر می کند. ماندارین چینی – ترجمه دو طرفه انگلیسی خارج از جعبه در دسترس خواهد بود. چینی ماندارین – ژاپنی و کره ای در مرحله بعدی خواهند آمد. اوپو ایر گلس در سه ماهه اول سال 2022 در چین عرضه می شود. این عینک در رنگ های سفید یا مشکی با دو فریم – نیم فریم نقره ای و فول فریم مشکی (که برای افرادی که به عینک اصلاحی نیاز دارند مناسب تر است) در دسترس خواهد بود. ایر گلس برای استفاده به اپلیکیشن Smart Glass نیاز دارد که در اوپو واچ 2 و هر گوشی هوشمند اوپو با پلتفرم ColorOS 11 یا بالاتر موجود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *