ال‌جی قرار است دو تلویزیون سبک زندگی را با طراحی‌های غیرمعمول در CES 2022 به نمایش بگذارد که یکی از آنها تلویزیون پریمیوم OLED Evo با روکش موتورایز بوده که اخیراً معرفی شده است. دیگری؟ یک تلویزیون بی سیم کوچکتر با باتری داخلی به نام StanbyME است که می توانید از هر اتاقی در خانه خود بیرون و داخل آن بچرخید. صفحه نمایش 27 اینچی روی یک پایه متحرک با چرخ های مخفی نصب شده است و می توانید ارتفاع آن را تنظیم کرده تا موقعیت آن را برای هر کاری که از آن استفاده می کنید سفارشی کنید. همچنین می توانید صفحه آن را به صورت عمودی یا افقی بچرخانید.

ال‌جی در اطلاعیه خود گفته است که از آنجایی که می‌توانید موقعیت آن را در صورت نیاز تنظیم کنید، می‌توانید از آن در آشپزخانه خود هنگام آشپزی یا در اتاق خواب یا مبل هنگام استراحت استفاده کنید. با وجود این محدودیت، می‌توانید از StanbyME برای مشاهده هر محتوایی که می‌خواهید با استفاده از برنامه‌هایی که پشتیبانی می‌کند، از جمله نتفلیکس، یوتیوب و پرایم ویدیو استفاده کنید. همچنین می توانید با گوشی اندروید یا iOS و NFC از قابلیت اسکرین میرورینگ موبایل آن بهره ببرید.

این مدل دارای یک پایه موبایل قابل جابجایی روی آن است، بنابراین می توانید برای برقراری تماس های ویدیویی یا شرکت در کلاس های آنلاین استفاده کنید. به علاوه، می توانید از طریق اتصال بی سیم یا با استفاده از USB یا HDMI از آن به عنوان صفحه نمایش لپ تاپ یا رایانه شخصی خود به کار بگیرید. این مدل دارای یک کنترل از راه دور است که می توانید از آن برای ناوبری استفاده کنید، اما می تواند فرمان های لمسی و حرکتی را تشخیص دهد. سازنده اطلاعاتی دیگر از قیمت و مشخصات آن منتشر نکرده، اما ما به طور قطع در ژانویه در CES 2022 خواهیم فهمید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *