وقتی صحبت از دستگاه‌های مفهومی به میان می‌آید، دل کمی نگران است. دیروز، این شرکت Concept Luna را به نمایش گذاشت، لپ تاپی که بر پایداری و سازگاری با محیط زیست طراحی شده است. امروز دل از سه دستگاه مفهومی که برای کارهای هیبریدی طراحی شده اند، رونمایی کرد. Concept Flow، Concept Pari و Concept Stanza به عنوان دستگاه های تجاری یا مصرفی در دسترس نخواهند بود، اما چشم انداز دل را برای آینده محل کار ترکیبی نشان می دهند.

Concept Flow یک دستگاه واحد نیست. بلکه مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها است که با هم کار می‌کنند تا به افراد اجازه انتقال بین دستگاه‌ها را بدهد. چندین قطعه سخت‌افزار از شارژ بی‌سیم، Wi-Fi6E و برنامه‌ها برای تسهیل تجربه یکپارچه پشتیبانی می‌کنند. به عنوان مثال، کارمندی که به یک لپ تاپ نزدیک می شود، یک ماوس، کیبورد و نمایشگر به طور خودکار متصل می شود لپ تاپ به صورت بی سیم نیز شارژ می شود.

Concept Pari یک دوربین وب بی سیم متحرک است که می تواند روی پایه شارژ، پایه یا یک صفحه نمایش سازگار قرار گیرد. با این کار ارتباط چشمی از طریق جلسات مجازی و قرار دادن دوربین در بهترین نقطه آسان تر می شود. Concept Stanza یک دستگاه همراه 11 اینچی است که برای یادداشت برداری طراحی شده است. فاقد میکروفون یا بلندگو است، در عوض فقط بر روی افرادی تمرکز می کند که بتوانند ایده ها را یادداشت کنند. تصاویری که Concept Stanza را نشان می‌دهند شامل یک قلم است که به نظر می‌رسد یک میکروفون برای ضبط صدا دارد.

همه این دستگاه‌ها صرفاً مفهومی هستند، بنابراین برای خرید در دسترس نخواهند بود. با این حال، دل ممکن است ایده های این دستگاه ها را در قطعات سخت افزاری آینده بگنجاند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *