موبایل و تبلت

معرفی گلکسی تب A8 (2021) با تراشه سریع تر و نمایشگر بزرگ

سامسونگ تبلت مقرون به صرفه جدید گلکسی تب A8 (2021) خود را با عملکرد کمی بهتر، صفحه نمایش کمی بزرگتر، فضای ذخیره سازی بیشتر و ویژگی های چندوظیفه ای به روز کرده تا به شما در کار یا مطالعه از خانه کمک کند.

گلکسی تب A8 10.5 (2021) به نمایشگر 10.5 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل مجهز بوده و نسبت تصویر 16:10 دارد، به این معنی که صفحه نمایش فضای عمودی کمی بیشتری در مقایسه با صفحه نمایش 10.4 اینچی 15:9 تب A7 دارد. مانند قبل، چهار بلندگوی مجهز به Dolby Atmos برای یک تجربه صوتی فراگیر وجود دارد.

تبلت جدید Tab A8 دارای سرگرمی داخلی است – Samsung TV Plus پخش بیش از 200 کانال رایگان را ارائه می‌کند (زنده و درخواستی، موجود در بازارهای منتخب)، همچنین شما 2 ماه یوتیوب پریمیوم را رایگان دریافت می‌کنید. با این حال، با مولتی تسکینگ، اسپلیت اسکرین و پنجره های شناور می توان به عنوان یک تبلت کاری استفاده کرد. از طرفی، قابلیت Drag & Split موجود در One UI 3.1.1 که در اوایل سال جاری برای پرچمداران گلکسی 2020 عرضه شد، پشتیبانی می کند. این بدان معناست که این تبلت با اندروید 11 ارائه می شود.

به گفته سامسونگ، چیپست جدید 10 درصد عملکرد پردازش بالاتری ارائه می دهد، درحالیکه گرافیک نیز 10 درصد سریعتر است. اما این شرکت نامی از چیپست نبرده است. اطلاعات غیررسمی حاکی از آن است که این یک تراشه Unisoc Tiger T618 (چیپست 12 نانومتری با دو هسته Cortex-A75 و شش هسته A55، به‌علاوه یک پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2) است.

همانند مدل قبلی، مدل پایه دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. امسال یک پیکربندی حافظه جدید، 4/128 گیگابایت، بالاتر از گزینه 4/64 گیگابایت وجود دارد. اسلات microSD به این معنی است که اگر به ذخیره سازی سریع نیاز ندارید، می توانید مقداری پول پس انداز کنید. اگر نیاز به تماس ویدیویی دارید، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو (با لنز فوکوس ثابت) به اضافه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت (فوکوس خودکار) برای عکس ها و فیلم ها وجود دارد.

دو نسخه از گلکسی تب A8 وجود خواهد داشت – یکی با Wi-Fi و دیگری با LTE در صورت نیاز به اتصال در حال حرکت. هر دو دارای Wi-Fi 5 (ac) و بلوتوث 5 هستند. اتصال سیمی شامل یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک درگاه USB-C 2.0 است. انرژی این تبلت توسط یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این دستگاه از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند، اما در بسته بندی خرده فروشی فقط یک شارژر 7.5 واتی دریافت خواهید کرد.

گلکسی تب A8 (2021) اواخر این ماه در اروپا در دسترس خواهد بود. طبق اعلام شعبه سامسونگ در هلند، قیمت این تبلت 230 یورو (عمدتاً مشابه سال گذشته) خواهد بود. ایالات متحده و سایر مناطق آن را در ژانویه دریافت خواهند کرد. این محصول در رنگ های خاکستری، نقره ای و رنگ طلایی صورتی جدید عرضه خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا