در این قسمت به نکته های خرید لپ تاپ استوک می پردازیم که به چه فاکتور هایی در خرید لپ تاپ استوک باید توجه کرد. برای خرید لپ تاپ های استوک باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد. بهترین و آسان ترین روش برای خرید لپ تاپ های استوک خرید از فروشگاه معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سایت اینماد می باشد . نکته ایی که باید توجه کرد این است که فروشنده یک لپ تاپ استوک در صورتی که از لپ تاپ خود اطمینان داشته باشد و در روش های مختلف و با نرم افزارهای مختلف که مخصوص تست لپ تاپ ها هستند آنها را تست کرده باشد. سپس با خیال راحت لپ تاپ را گارانتی کرده و فاکتور رسمی با مهر و امضای فروشگاه به خریدار تحویل میدهد.

بعضی از فروشنده های لپ تاپ استوک به سختی شرایط گارانتی را به مشتریان خود می‌دهند.توجه به این نوشته بسیار مهم است که بدانید برخی از فروشندگان لپ تاپ استوک گارانتی واقعی به مشتری نمی دهند به عنوان مثال فروشنده می پرسد که آیا لپ‌تاپ شامل گارانتی است فروشنده در پاسخ می‌گوید که دستگاه شامل  گارانتی می باشد ولی از ارائه جزئیات شرایط گارانتی به مشتری پرهیز می کند.

در بازار لپ تاپ های استوک دیده شده که فروشنده در مورد شرایط گارانتی به مشتری می گوید این لپ‌تاپ به جز چهار قطعه اصلی که شامل رم ، CPU، هارد و مادربرد می باشد . اما بقیه قطعات شامل گارانتی می باشد . این جمله شبیه طنز است و خنده دار ولی در صورتی که مشتری اطلاعات دقیقی نداشته باشد و دقت نکند متوجه موضوع نمی‌شود

در نتیجه بهتر است از فروشگاه های معتبر که شرایط گارانتی واقعی به مشتریان ارائه می‌دهند و مهلت تست برای لپتاپ می گذارند خرید شود و در هنگام خرید به جزئیات شرایط گارانتی توجه زیاد شود.

نکته را بدانید که برخی از قطعات لپ تاپ نمی توانند شامل گارانتی شوند مانند صفحه نمایش همانطور که می‌دانید صفحه نمایش در تمامی دستگاههای دیجیتال شامل گارانتی نمی باشند حتی در موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون صفحه نمایش شامل گارانتی نمی باشد

دلیل موضوع این است که صفحه نمایش به دلیل حساسیت خیلی بالا به فشار و ضربه و رطوبت با کوچکترین ضربه یا فشار صدمه می بیند . حتی در بعضی از مواقع کاربر به صورت ناخودآگاه و بدون اینکه متوجه باشد به صفحه نمایش فشار یا ضربه ای وارد می کند. صفحه نمایش دچار مشکل شده یا پیکسل سوختگی یا اینکه به طور کامل سوخته می شود این اتفاق در حالتی می‌افتد که کاربر هیچ اطلاعی از این ضربه ندارد.

پس این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر فروشنده‌ای صفحه نمایش را شامل گارانتی دانست امروز بسیار مشکوک می باشد. در هنگام تحویل لپ تاپ های استوک از فروشنده با دقت بسیار زیاد ال سی دی را در  رنگ های مختلف با ریزبینی و صبر زیاد تست کنید.

پورت های ورودی مانند USB،HDMI،VGA،LAN را همان موقع از فروشنده بخواهید که در جلوی شما تست کند.حتما همراه خود یک فلش با فایل تصویری داشته باشید تا هم پورت های ورودی را چک کنید و هم کیفیت تصویر LCD را ببینید. دکمه های کیبورد را هم آن موقع به صورت یکی یکی فشار داده و مطمئن شوید به درستی کار می کند.چون در صورت خرابی یک کلید کیبورد باید کل کیبورد عوض شود.

برای تست باتری از مشتری بخواهید که به شما مهلت تست 24 ساعته بدهد تا شما با خیال راحت و صبر و حوصله در منزل باتری را چک کنید.مدت زمان نگه داری باتری لپ تاپ استوک بین 45 دقیقه تا یک ساعت می باشد اگر کم تر از این مدت زمانی بود باید باتری تعویض گردد. برای شارژر لپ تاپ هم 24 ساعت نیر مهلت تست از فروشنده دریافت کنید.

حتما در تظیمات ویندوز مشخصات سخت افزاری لپ تاپ را با مشخصات گفته شده چک نمایید تا از صحت مشخصات سخت افزاری سیستم مطمئن شوید. برای خرید لپ تاپ های استوک می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید.لپ تاپ 110 مرکز خرید لپ تاپ استوک وارداتی با مهلت تست و گارانتی می باشد.

وب سایت ما : laptop110.ir

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *