شرکت MSI از مانیتور گیمینگ جدید خود با نام Optix MAG281URF رونمایی کرد. این مانیتور به واسطه مشخصات قابل توجه خود، پتانسیل بالایی برای جفت شدن با کارت گرافیک‌های رده بالا دارد.

پنل 28 اینچی این نمایشگر از نوع Rapid IPS می‌باشد که دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل می‌باشد و با نرخ تازه سازی 144 هرتز ترکیب شده است. همچنین زمان پاسخگویی این پنل 1 میلی ثانیه GTG ذکر شده که برای گیمینگ سرعت ایده آلی محسوب می‌شود. همچنین MSI مانیتور جدید خود را به پورت HDMI 2.1 مجهز کرده که باعث می‌شود پشتیبانی کاملی از کنسول های پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس داشته باشد. این پورت از پهنای باند 48 گیگابیت بر ثانیه به طور کامل پشتیبانی می‌کند. اخیرا مشخص شده برخی محصولات به پورت HDMI 2.1 فیک مجهزند که مشخصات آن با HDMI 2.0 برابری می‌کند.

از دیگر مشخصات نمایشگر 28 اینچی جدید MSI می توان به پشتیبانی از فناوری G-Sync و برخورداری از گواهی VESA Display 400 با حداکثر روشنایی 400 نیت HDR اشاره کرد. همچنین این مانیتور قادر به پوشش دهی 95 درصدی استاندارد DCI-P3 و 124 درصدی sRGB است که از این حیث، نسبت به 90 درصد نمایشگرهای گیمینگ برتری دارد. Optix MAG281UFR برای محافظت از چشمان کاربر دارای فناوری کاهش نور آبی است، در حالی که طبق ادعای MSI، این موضوع تاثیری بر روی کیفیت تصویر نمی‌گذارد. همچنین یک کلید KVM برای این مانیتور تعبیه شده که به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از یک موس، کیبورد و نمایشگر، فایل‌ها را بین دستگاه‌های مختلف جابجا کند. برای زیبایی مانیتور نیز MSI در پشت دستگاه از نورپردازی RGB استفاده کرده است.

برای قسمت پورت نیز MSI برای این مانیتور گزینه‌های DisplayPort 1.4a، دو پورت HDMI 2.1، دو پورت USB 2.0-A، یک پورت USB 2.0-B و یک پورت USB-C در نظر گرفته که می‌تواند دستگاه های موبایل را با حداکثر توان 15 وات شارژ کند. MSI در مورد قیمت و زمان عرضه این نمایشگر اطلاعاتی منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *