آیا تا به حال به ماوس خود نگاه کرده اید و فکر کرده اید “خیلی خوب است، اما یک هدر دادن فضای بزرگ است؟” دیجیتال ترندز گزارش داده که شرکت لوازم جانبی بازی XPG ظاهراً این کار را کرده است، زیرا به تازگی از یک ماوس مفهومی برای CES 2022 با یک درایو SSD داخلی پرسرعت پرده برداری کرده است.

XPG Vault Gaming Mouse یک ماوس USB-C سیمی است که این شرکت آن را “کتابخانه بازی در کف دست” می نامد. نمونه اولیه تا 1 ترابایت حافظه را پشتیبانی می کند که می تواند با سرعت شگفت آور 985 مگابایت بر ثانیه کار کند. ذخیره سازی را می توان با برنامه نرم افزار بازی XPG کنترل کرد.

به گفته شرکت، با نرم افزار Gaming Launcher کتابخانه های بازی شما را به راحتی قابل حمل کند و سطح بالاتری از یکپارچگی بازی را با XPG Prime Software Ecosystem اضافه کند. به نظر یک ماوس کاملا معمولی است، اگرچه برای پشتیبانی از این نوع سرعت ها به یک کابل USB-C بسیار محکم نیاز دارد. این بدترین ایده‌ای نیست که شنیده‌ایم، زیرا مقداری ذخیره‌سازی با سرعت بالا در اختیار شما قرار می‌دهد در حالی که یک اسلات USB را که معمولاً توسط یک ماوس سیمی گرفته می‌شود، آزاد می‌کند. XPG به DPI ماوس یا سایر مشخصات بازی اشاره ای نکرد.

ماوس هایی که دارای حافظه داخلی USB هستند بی سابقه نیستند، اگرچه اخیراً چیز قابل توجهی ندیده ایم. به غیر از نمونه اولیه ماوس، XPG همچنین از برخی محصولاتی که ممکن است سال آینده وارد بازار شوند، از جمله درایوهای SSD PCIe Gen5X، DDR5 DRAM و ماوس گیمینگ XPG Wired/Wireless Alpha رونمایی کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *