گجت و پوشیدنی

معرفی ایربادز جبرا Elite 4 Active با مقاومت در برابر تعریق

جبرا به تازگی هدفون‌های بی‌سیم Elite 3 خود را عرضه کرده است، اما در حال حاضر یک برنامه‌ی بعدی نیز دارد. به گزارش تک رادار، این شرکت به تازگی نسخه جدیدی از ایربادز را با نام Elite 4 Active رونمایی کرده است.

این ایربادز جدید دارای قابلیت حذف نویز فعال هستند، در حالی که مقاومت IP57 بهبود یافته در برابر آب (از IP55) باید به مقابله با عرق و بارندگی کمک کند. در غیر این صورت، اگر Elite 3 را دیده باشید، ویژگی ها آشنا به نظر می رسند، اگرچه این لزوماً مشکلی نیست. Elite 4 Active دارای درایورهای 6 میلی متری، حالت “HearThrough” برای تقویت صداهای بیرونی و گوش دادن تک گوشی است.

یکی دیگر از ویژگی های مفید برای علاقه مندان به تناسب اندام، امکان استفاده از یک هدفون در یک زمان با حالت مونو است. استفاده از یک هدفون علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد گوش خود را برای ترافیک مقابل یا سایر دونده‌ها آزاد نگه دارید، در صورت رو به اتمام بودن، عمر باتری را حتی بیشتر می‌کند. درحالیکه برای شارژ شدن متکی به شارژ سیمی است، اما همچنان از خود هدفون ها عمر باتری 7 ساعته و با کیس شارژ تا 28 ساعت دریافت می کنید. Elite 4 Active در حال حاضر در بریتانیا با قیمت 120 پوند (حدود 161 دلار) در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا