موبایل و تبلت

درآمد 283 میلیون دلاری از سری شیائومی 12 تنها در 5 دقیقه اول فروش

امروز سری گوشی‌های جدید شیائومی 12 برای اولین بار وارد فروشگاه‌های فیزیکی و مجازی در کشور چین شدند و توانستند رکورد فروش عجیبی از خود بر جای بگذارند. بر اساس خبرهای منتشر شده، گوشی‌های سری شیائومی 12 در تنها 5 دقیقه توانستند بیش از 283 میلیون دلار (1.8 میلیارد یوان) برای شرکت سازنده‌ خود درآمد کسب کنند.

شیائومی در سال جدید استراتژی فروش خود را تغییر داده است و برای اولین بار در سال‌های اخیر، چندین نسخه مختلف از پرچمداران خود را در ابتدای سال و به صورت همزمان وارد بازار نمود. هفته‌ پیش گوشی‌‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو به عنوان پرچمداران اصلی و گوشی شیائومی 12 ایکس به عنوان پرچمدار اقتصادی این شرکت با سخت افزاری قدرتمند و قیمتی کاملاً به‌صرفه رونمایی شدند.

همانطور که می‌دانید در آینده‌ای نزدیک یک نسخه‌ اولترا نیز در راه است. پیش از این گفته می‌شد گوشی شیائومی 12 اولترا نیز در کنار برادران کوچکتر خود رونمایی می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد و شیائومی احتمالاً نسخه‌ اولترا را در اوایل سال 2022 معرفی خواهد کرد. در حال حاضر گوشی شیائومی 12 ایکس با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 502 دلار قیمت دارد. همچنین قیمت گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو نیز به ترتیب از 580 دلار و 848 دلار آغاز می‌شود. البته در نظر داشته باشید این قیمت‌ها مربوط به بازار چین است و قیمت نسخه‌ گلوبال این محصولات هنوز مشخص نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا