JBL خط گیمینگگ Quantum خود را با محصولات جدید از جمله اولین میکروفون USB خود را برای استریمرها و پادکست‌ها گسترش داده است. JBL Quantum Stream یک میکروفون خازنی دوگانه با دو الگوی انتخاب صدا است. یکی از این الگوها راهی به شما می دهد تا مطمئن شوید که میکروفون روی صدای شما تمرکز می کند، در حالی که دیگری برای ضبط صدای همه طراحی شده است، در صورتی که در تماس گروهی یا ضبط پادکست با شخصی هستید.

کوانتوم استریم همچنین دارای دکمه بی صدا و کنترل هایی است که به شما امکان می دهد میزان صدای خود را مستقیماً روی خود دستگاه تنظیم کنید. هنگامی که بهار امسال به وب سایت JBL و خرده فروشان راه پیدا کرد، 100 دلار برای هزینه خواهد داشت.  این شرکت همچنین اولین هدفون بی سیم واقعی خود را با نام JBL Quantum TWS معرفی کرده است. این هدفون دارای قابلیت حذف نویز تطبیقی و ویژگی‌های آگاه از محیط هستند، که به آن‌ها این قابلیت را می‌دهد که به طور خودکار میزان نویز وارد شده را بر اساس محیط اطراف شما تنظیم کنند.

آنها دارای ویژگی JBL Quantum SURROUND هستند که صدای فراگیر فضایی را به همراه پشتیبانی از دستیارهای صوتی مختلف فعال می کند. هدفون های بی سیم می توانند از طریق بلوتوث به یک دستگاه تلفن همراه متصل شوند، اما با یک دانگل USB-C برای اتصال کم تاخیر به رایانه های شخصی، پلی استیشن و نینتندو سوییچ نیز همراه است. وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید، هدفون‌های هدفون می‌توانند هشت ساعت دوام بیاورند و قاب شارژ آن 16 ساعت اضافی را فراهم می‌کند. این هدفون نیز در بهار امسال در دسترس خواهد بود و با قیمت 150 دلار به فروش می رسد.

در نهایت، JBL سه هدست روی گوشی جدید به خط اضافه کرده است: JBL Quantum 910، JBL Quantum 810 و JBL Quantum 610. هدست Quantum 910 با JBL QuantumSPHERE 360 عرضه می شود که فناوری اختصاصی ردیابی سر این برند است و آن را به اولین دستگاه بی سیم دارای این ویژگی تبدیل می کند. هر دو هدست کوانتوم 910 و 810 دارای قابلیت حذف نویز فعال هستند و می توانند از طریق بی سیم 2.4G یا بلوتوث به کنسول ها، رایانه های شخصی و موبایل متصل شوند. در همین حال، 610 فقط دارای اتصال بی سیم 2.4G است، اگرچه دارای طولانی ترین عمر باتری در بین این سه دستگاه است و می تواند تا 40 ساعت دوام بیاورد. Quantum 910 با قیمت 250 دلار، Quantum 810 با قیمت 200 دلار و Quantum 610 با قیمت 150 دلار در بهار امسال به فروش خواهند رسید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *