پاناسونیک با تلویزیون‌های OLED خود سابقه جذب بینندگان دقیق‌تر را دارد و این برای سال 2022 بیش از هر زمان دیگری صادق است. این شرکت از خط تولید LZ2000 پرده برداری کرده که بر مناطقی تمرکز دارد که برخی از رقبای خود ممکن است نادیده بگیرند.

گیمرها از طریق کاهش تاخیر در فرکانس 60 هرتز، پشتیبانی از HDMI 2.1، تشخیص خودکار پردازنده‌های گرافیکی انویدیا و روکش صفحه کنترل بازی برای کمک به تنظیم تنظیمات رایج مانند حالت مشاهده و نگاشت صدای HDR، توجه ویژه‌ای را به خود جلب می‌کنند. اینها تنها تلویزیون های بازی پسندی نیستند که در سال 2022 عرضه می شوند، اما اگر به ندرت بیش از 60 هرتز بازی می کنید یا اغلب به رایانه شخصی متصل می شوید، ممکن است بسیار مفید باشند.

برخی ارتقاءهای صوتی بصری گسترده تری وجود دارد. LZ2000 با قابلیت 4K در حال حاضر در اندازه 77 اینچی علاوه بر نسخه های قبلی 55 و 65 اینچی موجود است و سنسورها اکنون دمای نور محیط را اندازه گیری می کنند تا رنگ های طبیعی بیشتری تولید کنند. پردازش بهبودیافته همچنین روشنایی «سطح متوسط» را برای اتاق‌های نشیمن با نور خوب بهبود می‌بخشد و در تشخیص انواع محتوا مانند ورزش بهتر است. بلندگوهای بازسازی‌شده Dolby Atmos صدای واضح‌تر، صحنه صوتی گسترده‌تر و صدای جهت‌دار را ارائه می‌کنند که می‌تواند نقاط یا مناطق خاصی را هدف قرار دهد. مثلاً ممکن است شب ها بدون اینکه بچه هایتان را بیدار کنید، فیلم تماشا کنید. قیمت‌ها نزدیک‌تر به تاریخ عرضه LZ2000 در تابستان 2022 در دسترس خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *